Předprázdninová giveaway!

GIVEAWAY UKONČENA! 

Je tu předprázdninová giveaway

Nebojte, tentokrát zrušena nebude, jelikož knihu nehodlám nikomu, kdo by mi jí ztratil, půjčovat. Budete mít možnost vyhrát knihu Odstíny Života od Lusy Adams, kterou mám doma dvakrát. Stačí vyplnit jen tento formulář + malý dotazníček, za jehož zodpovězení budu nesmírně ráda, do 29. června, 12 AM. Výherce bude vylosován pomocí random.org 30. června, takže máte 6 dní na to se zúčastnit a všichni budou mít naprosto stejnou šanci na výhru. 

BEWARE:  Pouze pro GFC následovníky! 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Slečna Yanny se také připojila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku chci už delší dobu takže děkuju za úžasnou giveaway :)
    Připojila jsem se.
    Zatím ahoj.Lucka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ááách, škoda že OŽ doma mám :D jinak bych se zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé Odstíny života. Přemýšlela jsem, jestli si tu knihu mám koupit nebo ne. Díky za tuhle příležitost :).

    OdpovědětVymazat
  5. Poslala jsem ti svůj další obtěžující e-mail :D

    OdpovědětVymazat