Summer reading challenge - summary post


Tuto challenge pořádá  a jejím cílem je za prázdniny přečíst co nejvíce knih. Challege bude mít tři stupně:

  • Nízká/Low = 10 knih
  • Střední/Middle = 20 knih
  • Vysoká/ High = více jak 20 knih
SPLNĚNO!!

Já jsem si vybrala střední úroveň, tedy 20 knih. Doufám, že se mi to povede. Tady je můj seznam přečtených knih:

  1. V kůži supermodelky - Meg Cabot
  2. Modrá Krev - Melissa De La Cruz
  3. Hunger Games - Suzanne Collins
  4. Hunger Games, Vražedná pomsta - Suzanne Collins
  5. Hunger games, Síla vzdoru - Suzanne Collins
  6. Krvavý karneval - Melissa De La Cruz 
  7. Pijou mi krev anebo upírkou na vlastní nebezpečí - Kimberly Pauley 
  8. Sága prokletých: morová rána - Margit Sandem
  9. Pekelný spasitel - Hana kavurová
  10. Všechny důležité kontakty - Lauren Weisberger 
  11. Dívčí parta - Lisi Harrison
  12. G2R tajemná hra - Zdeněk Ležák
  13. Tajemství gobelínu: Probuzení Astarotha - Henry H. Neff
  14. Odstíny života - Lusy Adams 
  15. Sága prokletých: Hon na čarodějnice - Margit Sandemo
  16. Sukuba: Trápení - Richelle Mead
  17. Upíří polibky: Počátek - Ellen Schreiber
  18. Cinder & Ella - Melissa Lemon
  19. Akademie Evernight: Hvězdopravec - Claudia Gray
  20. Zrození temnoty - Alexandra Ivy


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.