Teaser Tuesday #10

Meme s názvem Teaser Tuesday od blogu Should be reading.


O co jde:
1. Čapni knihu, kterou aktuálně čteš
2. Nalistuj náhodnou stránku
3. Vyber 2 jakékoliv věty z vybranné stránky
4. Pokus se vyhnout spoilerovým větám
5. Uveď název a jméno autora


Název: Hunger Games, Vražedna pomsta
Autor: Suzanne Collins
Datum vydání: 2010
Počet stran: 336

Zastihlo mě to zcela nepřipravenou. Člověk by čekal, že po tolika hodinách, kdy jsem sledovala, jak Gale (Hurikán xD) mluví, směje se i mračí, o jeho rtech budu vědět úplně všechno.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Tahle věta mi něco připomíná... :D

    OdpovědětVymazat
  2. už abych z knihovny dostala ten první díl... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jop, Hunger games je dokonala série... :) Sice jsem dva první díly už četla, ale byl to jenom amatérský překlad a jak jsem zjistila, opravdu hodně, hodně mizerný a vypadlo z něho hodně scén... :)

    A tenhle moment - z Vražedné pomsty - je dokonalý... :)

    OdpovědětVymazat
  4. ou, to je trochu spoiler,ne? :D
    ale výborná věta zrovna na tohle neme :)
    já momentáln čtu první díl, takže takhle daleko ještě opravdu nejsem, ale je mi jasné, že ti dva to daj dohromady :D

    OdpovědětVymazat
  5. Yanny: Nebuď si tak jistá, co víš, co se ještě stane. Já sama upřímně nemám páru s kým Katniss skončí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Výjimečná je dokonalá kniha.. určitě jsi udělala dobře :).. i když tedy Poslední upír může být také super.. určitě si ji plánuji koupit :)

    OdpovědětVymazat