Teaser Tuesday #12



Meme s názvem Teaser Tuesday od blogu Should be reading.

O co jde:
1. Čapni knihu, kterou aktuálně čteš
2. Nalistuj náhodnou stránku
3. Vyber 2 jakékoliv věty z vybranné stránky
4. Pokus se vyhnout spoilerovým větám
5. Uveď název a jméno autora 


Název: Modrá krev
Autor: Melissa De La Cruz
Datum vydání: 19. ledna 2011
Počet stran: 240
Nakladatelství: BB/art

Dveře auto se otevřely a zevnitř vykoukly dlouhé nohy. Blissina nevlastní matka, původním jménem BobiAnne Stepherdová, oblečená v přiléhavé růžové sportovní soupravě ze sametové látky, se zipem rozepnutým tak, aby bylo vidět bujné poprsí, a v botách na vysokém podpatku od Gucciho, se začala nervozně rozhlížet po studentech. 


Tak tohle jsou asi nejdelší věty na které jsem narazila. Pro teď jsem se rozhodla odložit anglické knihy a nechat si je až budu mít klid o prázdninách, jelikož mi čtení knih v angličtině dělá ještě poměrně problémy a teď se na ně nemohu soustředit, a vrhla jsem na Modrou krev, které mi přišla dnes společně i s druhým dílem Krvavý karneval od nakladatelství BB/art na zrecenzování. :) Tak jsem zvědavá jaké to bude. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Na knihy jsem si četla anotace a obě vypadají dobře, na BBart jsem taky psala e-mail, ale nevím jestl mi něco pošlou na zrecenzování, uvidíme..

    OdpovědětVymazat
  2. VeEee: V BB/artu jsou velice ochotní lidé, takže ti určitě brzo kladně odepíší :)

    OdpovědětVymazat