Výsledek třetí ankety

Otázkou bylo, jestli se vám líbí good guys, bad boys nebo takové to něco mezi. Asi se ani nemusím zmiňovat, že mě výsledek vůbec nepřekvapil, jelikož s ním poměrně souhlasím. Nedokážu přesně říct, jestli jsem příznivcem těch dobrých nebo špatných, protože nejlepší varianta podle mně je něco mezi. Každá skupina přináší do děje něco, díky čemu vás kniha baví. Pokud bych si ale vybrat musela, vybrala bych bad boys. :D A jak že anketa dopadla??

Bad boys 49% (30 hlasů)
Něco mezi 42% (26 hlasů)
Good guys 8% (5 hlasů) 

Nová otázka zní: Do jaké věkové kategorie spadáte? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. já hlasovala pro "něco mezi" :D.. nedokázala jsem se rozhodnout...

    OdpovědětVymazat
  2. Já hlasovala pro bad guys :) a máš tam ještě jeden otravnej e-mail odemě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám 18. Do ktorej vekovej kategórie sa mám zaradiť? :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D juj,chyba :D vteřinku a bude to Ok :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fujky, nelíbí se mi to pojetí 19-30 připadám si stará :D

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s VeEee :D Ale holt se s tím už musíme smířit... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to jasné. Rebelství je prostě víc sexy.
    Ale to samé platí i u holek. Spousta kluků dává přednost té "mrše", která ho dokáže překvapit, než tě puťce za plotnou. :)

    OdpovědětVymazat