Waiting on wednesday #3


Waiting on wednesday,  meme pořádané blogem Breaking the Spine. Jeho náplní je vybrat jednu knihu, kterou byste si chtěli přečíst. wai


Název: Leviatan
Autor: Scott Westerfeld 
Datum vydání: Březen 2011
Počet stran: 448


česká anotace
První svazek nesmírně napínavé nové série pro mladé dospělé. Odehrává se v alternativní steampunkové minulosti, v níž je svět rozdělen na Rachoťáky, kteří ovládají ohromné parní pochodující válečné stroje, a Darwinisty, jejichž hybridní “potvůrky” fungují jako vzducholodi, parní vlaky, válečné lodi i ponorky. Příběh se odehrává těsně před první světovou válkou. Alex, utajený levoboček nedávno zavražděného arcivévody Františka Ferdinanda, prchá před strýcem Františkem Josefem, který ho chce zavraždit, do Švýcarska a tam se seznámí s Deryn, skotskou dívkou, která se v převleku za chlapce stane plavčíkem na válečné vzducholodi Leviatan, ohromném ekosystému složeném z velryb, netopýrů, včel, šestinohých psů závislých na vodíku a všelijakých jiných potvor, díky níž je neporazitelná.


Tahle kniha mi leží v knihovně už od poloviny května a já si na ní ještě neudělala čas. Stále jen čtu recenzní knihy a na tuhle jsem zapomněla. Tákže, až přečtu HG - síla vzdoru, krvavý karneval a jeden balíček knih od XYZ, který mi teprve přijde, tak se na tuhle knihu vrhnu. A docela se těším. :) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. tady je to nějaké nové... :) pěkné :)
    jinak na tuhle knihu jsem taky zvědavá, tak dej vědět, až se k ní dostaneš, nejspíš to bude dřív než já

    OdpovědětVymazat
  2. T: Děkuji. Určitě dám vědět jaké to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že už jsem viděla hodně recenzí na tuhle knížku, ale žádnou jsem nedočetla. Dookonce ani ta anotace mě nebaví :D prostě mě to zatim nijak nenadchlo. A to ani potom, co jsem knížku držela v ruce. Podle mě je to spíš pro mladší kluky tak 10-15, ne? nevím, mám takový pocit, ale nejspíš se mýlím. a každopádně chápu, že se to může líbit i holkám :) mě se koneckonců taky docela líbilo Podzemí a Eragon )

    OdpovědětVymazat