Bylo nebylo #7

  • Vezmi knihu kterou právě čteš
  • Nalistuj první stranu
  • Napiš první větu



Název: Všechny důležité kontakty
Autor: Laura Weisberger 
Datum vydání: Květen 2008
Počet stran: 368

I když jsem tu věc zahlédla jen koutkem oka a na letmý okamžik, okamžitě jsem věděla, že to hnědé stvoření, které uhání po mé nerovné podlaze, je štěnice - největší a nejmacetější brouk, jakého jsem kdy viděla. (Řeč je o štěněti :D)


PS: Založila jsem formispringme. Jestli máte nějakou otázku, šup tam s ní. :) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Jé,já mám doma Ďábel nosí Pradu a jsem na to hrozně zvědavá!:) Ten film miluju, protože je z mého vysněného prostředí :) novinařina :))

    OdpovědětVymazat
  2. viděla jsem ďábel nosí pradu a chtěla bych si přečíst i další knihy od téhle autorky... takže tuhle knihu hned řadím na svůj wishlist! :)

    OdpovědětVymazat