In my mailbox 11/7/2011

Podle názvu asi už více o co jde. :) In my mailbox je rubrika, ve které ukážete ostatním jaké knihy jste si aktuálně pořídily nebo třeba právě přišly poštou. Už jsem se chtěla zapojit dříve, ale nějak z toho sešlo. 

Dnes mi přišly dvě knihy, které jsem si koupila u Nikki Finn v bazárku. Jsou to Radiance od Alyson Noel a Wild roses od Deb Caletti. Do obálek jsem se ihned zamilovala a jsem zvědavá jaké budou pod povrchem. :D 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Wild Roses mají jeden z nejkrásnějších obalů vůbec... (dlouho jsem se rozmýšlela, zda si ji nechat nebo ne :D) a navíc příběh byl velmi prima :) Od Deb Caletti čekám další přírustek :) píše velmi dobře :) Ať se líbí :))) obě!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki má pravdu, ta obálka Wild roses je opravdu hrozně hezká!

    OdpovědětVymazat