In my mailbox 18/7/2011

Dnes mi přišla další knížečka! Ááá, jak já tohle miluju, jen bych nejraději praštila našeho nového pošťáka. Poslední dobou se naučil strkat balíčky s knihami (pokud jsou malé) přímo do schránky. Jenže když to tam strká, tak je vždy lehce ohne (nevýhoda starých schránek s malý otvorem). Není to sice vidět, ale JÁ TO VIDÍM a nesnáším! :D 


BTW, dnes odpoledne jsme byla opravdu líná něco číst ještě více líná se k tomu vůbec donutit. Takže jsem se vrhla na pečení. :D Není to nic světoborného, jelikož to jsou muffiny z pytlíku :D, ale vážně mě to bavilo a takhle to dopadlo. 






Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. mňaaaaaaaaaaaaaaaam :D
    dala bych si muffin!
    jeje, to mám hlad, blíží se čas večeře :P

    OdpovědětVymazat