The last sentence #3


 meme od VeEee

  • Popadni knihu, kterou čteš
  • Opiš poslední větu, kterou jsi přečetla než jsi šla psát tento článek


Název: Life as knew it
Autor: Susan Beth Pfeffer
Datum vydání: 1. října 2006 (vážně?)
Počet stran: 337


But today, When I am 17 and warm and well fed, I'm keeping this journal for my myself so I can always remember life as we knew it, for a time when I am no longer in the sunroom. 

Ale dnes, když mi je sedmnáct, je mi teplo a mám co jíst, si stále píšu tento deník, abych si vždy vzpomněla na svět, tak jak jsme ho dříve znali i když už nejsem více v __ (Soláriu? To nedává smysl, ale google mi říka, že sunroom znamená solárko. :D)


EDIT: Včera jsem v té rychlosti napsala úplně poslední větu. No,to neva. :D 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Mne môj slovník vyhadzuje; sunroom = presklená slnečná miestnosť. :)
    A inak je to dobrá kniha?

    OdpovědětVymazat
  2. N: Já jsem tedy někde na začátku, takže knihu ještě nemohu soudit, ale podle mně to vypadá na vážně zajímavou a pěknou knihu. osobně bych nechtěla zažít to, co se tak děje. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knížku vůbec neznám, co je to zač? Je dobrá?

    OdpovědětVymazat
  4. T: Kniha skrze hlavní hrdinku Mirandu sleduje to, jak do měsíce narazí meteorit a to ovlivní zemi tak, že se začínají objevovat tsunami, zemětřesení a záplavy a lidé musí bojovat o život (no tedy k tomu bojování o život jsem se ještě nedostala, ale určitě to tam bude) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hádam že keď sa prehryziem cez všetky knihy, vrátane veľkého množstva dystópií, ktoré mi práve ležia na poličke, tak sa na ňu pozriem. :D (Dystópie nie je nikdy veľa. :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Sunroom je jedna izba, čo mali v dome, bola obrátená ku slnku a stále tam bolo teplo = slnečná izba = sunroom.
    Mňa inak úplne fascinuje, ako ja už rok každému hovorím, aké je to super, a všetci na mňa kašlú, a teraz - boom O:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Luu: Vieš, to bude mnou O:-) :D Ale nie, žartujem ;) :D

    OdpovědětVymazat