Léto s knihou - summary post


Přidala jsem se do další letní challenge. Tentokrát je z dílky Syki a Abyss a jmenuje se Letní čtení. Cílem je pochopitelné přečíst nějaký určity počet knih, který odpovídá určité kategorii (kontinent a stát). Já jsem si zvolila Austrálii - Tasmánii, což odpovídá 22 knihám. Vám, je to hodně, ale za poslední dobu sem mi doma nahromadilo až moc knih a nějaké ještě přibudou, takže bych to mohla stihnout. Dále jsem zvolila skupinu náročnosti B, což znamená každou knihu ohodnotit (třeba procenty nebo hvězdičkami) + zodpovědět otázky Dokázala ve Vás kniha probudit fantazii? Chtěli by jste se podívat na některé místo popsané v knize? V tomto článku naleznete seznam všech knih, které za prázdniny přečtu. 



Irsko
Sucks to Be Me: The All-True C...1. Pijou mi krev anebo upírkou na vlastní nebezpečí - Kimberly Pauley
  • 85%

  • Kniha ve mně moc fantazie moc neprobudila. Spíš mi jen dokázala ze strany hlavní hrdinky dobře přiblížit děj a jednotlivé události. 

  • Rozhodně bych chtěla navštívit jednu z upírských lekcí, na které musí Mína povinně chodit. Připadají mi zajímavé.  


2. - Sága prokletých, Morová rána - Margit Sandem
    Morová Rána (Sága Prokletý...
  • 96% 

  • Při čtení této knihy fantazii moc nepotřebujete, spíše se setkáváte se s věcmi, které se staly (mor) a autorka nám je více přibližuje. Já si ani nedokážu představit, co vše obnáší to, být prokletým, jelikož to autorka ve knize nijak nezmínila. 

  • Chtěla bych se podívat do Norska, ale ne do té doby jako v knize. Nechtěla bych se potkat s panem morem. :D 



Belgie 
3. - Pekelný spasitel - Hana Kavurová
    Pekelný spasitel
  • 70%

  • Při čtení si úplně připadáte jak by jste byli v kůži hlavní hrdinky. Prožíváte s ní vše co se děje. 

  • Ani ne, kniha se odehrává v Praze a já v praze žiju.


4. - Všechny důležité kontakty - Lauren Weisberger 
    Everyone Worth Knowing
  • 89%

  • Při čtení jsem si úplně představovala jak stojím s Betty v každém drahém a slavném podniku na nějaké párty. Její práci bych si chtěla někdy vyzkoušet. :D

  • New York! Strašně bych se chtěla podívat do New Yorku! Moc mě mrzí, že jsem si nemohla podat přihlášku na školní zájezd zrovna do New Yorku! :(



Španělsko
5. - Dívčí parta - Lisi Harrison
    The Clique (The Clique, #1)
  • 50%

  • Tady ani nebylo nic, co by zvláště potřebovalo moji fantazii. :D To co se v knize děje si dokáže normálně představit každý člověk. 

  • Docela bych chtěla strávit jeden den v takové nóbl škole jako byla v této knize. Možná bych ani ten jeden den  nevydržela.


6.G2R tajemná hra - Zdeněk Ležák 
    G2R: Tajemná hra
  • 45%

  • Docela i ano, ale většinou jsem se v knize ztrácela. Celou první polovinu jsem nechápala kdo je kdo, kdo proč co dělá, atd.. 

  • Upřímně ani ne, nějak mně tahle jiná realita neláká


Egypt
7. Odstíny života - Lusy Adams
    Odstíny Života (Odstíny Ži...
  • 94%

  • Ano, ale stále si nemůžu představit jak vypadá Gabe :D

  • Ani ne, mezi krvežíznivé potvory se mi nechce :D



8. Tajemství gobelínu - Henry H. Neff

    The Hound of Rowan (The Tapest...
  • 96%

  • Rozhodně, v knize se setkáváte s naprosto novými stvořeními a věcmi, že si chvílemi připadáte v modernějším  a jednoduším světě Harryho Pottera. 

  • Lákalo by mě se podívat na takovou kouzelnou školu. :D



Keňa
Heksejakten (Sagaen om Isfolke...9.  Sága prokletých: Hon na čarodějnice - Margit Sandemo

  • 95%

  • Ano, dokázala

  • Zrovna na nějaké místo z této školy bych se podívat nechtěla.



Succubus Blues (Georgina Kinca...10. Sukuba: Trápení - Richelle Mead

  • 80%

  • Rozhodně ano

  • Jelikož mě Amerika samo o sobě láká, ráda bych Seattlu podívala. 



Tanzánie
Vampire Kisses (Vampire Kisses...11. Upíří polibky: Pořátek - Ellen Schreiber

  • 86%

  • Ani bych neřekla

  • To malé městečko zní dobře a jelikož jsem nikdy v žádném mini městečku nebydlela, do tohoto bych ráda podívala a strávila tam i nějaký čas. 



Cinder and Ella12. Cinder & Ella - Melissa Lemon

  • 89%

  • Lehce

  • Ani ne



Kanada
Pride and Prejudice13. Pýcha a předsudek - Jane Austen

  • 94%

  • Tahle kniha zrovna moc ne

  • V místě i době, kde se kniha odehrává bych se ráda ocitla.



When Darkness Comes (Guardians...14. Zrození temnoty - Alexandra Ivy

  • 97%

  • Rozhodně!

  • Lákalo by mě se ocitnout na místě plném nadpřirozených bytostí. :) Bylo by to zajímavé. 



Mexiko
Stargazer (Evernight #2)15. Akademie Evernight: Hvězdopravec - Claudia Gray

  • 90%

  • Ano

  • Tahle akademie mě už ho prvního dílu láká, takže bych se tam moc ráda podívala. :D Škoda, že to je nemožné.



Unearthly (Unearthly, #1)16. Unearthly - Cynthia Hand

  • 99%

  • Naprosto

  • Město ve kterém můžete potkat anděla? Jo tam bych chtěla.



Argentina
When You Believe (Believe Tril...17. Když uvěříš - Jessica Inclán

  • 68%

  • Jelikož mě kniha moc nezaujala, tak ve mě ani nevzbudila fantazii.

  • V tomto příběhu mě žádné místo moc nezaujalo



18. -
Austrálie
19. -
20. -
Tasmánie
21. -
22. - 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat