Měsíční chvástačka (Červen)



 Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 


  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek
Tento měsíc byl jedním slovem úžasný! Nasbírala jsem dohromady 22 knih a velkou většinu ještě nepřečetla. :D Což se díky prázdninám změní. Chvílemi si říkám jak to všechno zvládnu, ale věřte, že já to zvládnu. :D

Koupila jsem si/Mamka mi koupila :D
(trochu rozmazaná fotka, omlouvám se)
1. Výjimečná od Kristin Cashore
2. Roztomilé malé lhářky od Sary Shepard

Ke zrecenzování 
3. Pekelný spasitel od Hany Kavurové (Právě čtu)
4. Odstíny života od Lusy Adams
5. G2R tajemná hra od Zdeňka Ležáka 

6. Modrá krev od Melissy De La Cruz (review
7. Krvavý karneval od Melissy De La Cruz (review)

8. Hunger Games - Arena smrti od Suzanne Collins (review)
10. Hunger Games - Síla vzdoru od Suzanne Collins (review

12. Dívčí parta od Lisi Harrison 

14. Sága prokletých - Morová rána od Margit Sandemo 

Vyhrála jsem
15. Born at midnight od C. C. Hunter 
Tuto knihu jsme vyhrála v květnu, ale do květnové chvástačky se už nedostala

Dostala jsem jako dárek
 
16. Strange Angels od Lili st. Crow
17. My soul to take od Rachel Vincent 
18. Wake unto me od Lisa Cach
19. Wings od Aprilynne Pike
20. Forbidden od Tabitha Suzuma
21. Sweep, volume 1 od Cate Tiernan 
22. The goddess test od Aimée Carter

Tady to je stejné jako u born at midnight. Knihy jsem dostala ke květnovým narozeninám, ale do květnové chvástačky se nedostaly. 

Hromadná fotka

 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

10 komentářů:

  1. :-O... tyjo.. tak to je tedy knih... to budeš celé prázky jen číst né? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Asi? .. no stoprocentně, musím to přečíst. Nesnáším, když mám doma knihy, které jsem ještě nepřečetla.

    OdpovědětVymazat
  3. No pěkně! :)
    Už od rána se těším na příspěvky do chvástaček.. :D :) A ten tvůj je teda pořádný! :)
    Já ji mám taky spoustu nepřečtených. :/ .. Taky mi to vadí, ale co mám dělat ?! 24 hodin je prostě málo na jeden den! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky máš pořádnou nálož!!
    Proč je den táák krátký?! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila jsem si/Mamka mi koupila :D toto mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D no jo no, tak já nejsem ten typ, který dostává kapesné. Když něco chci nebo potřebuju, prostě si o to řeknu mamce. :D takže to platí mamka, ale já to kupuji :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni.. to je hromada! :D Závidím ti knížku Forbidden... tu bych si strašně moc chtěla přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, pro jaká nakladatelství píšeš? Já mám už jen fragment, poté co RC od knižního klubu odpadly :( A nemůžu sehnat další, všichni mě poslali do... :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sayury: Fragment, BB/art, aplress a XYZ, a jednou i pro knižní klub (už čekám, až budou RC knihy pád :))

    OdpovědětVymazat