My week in progress #3

Meme z dílny Nikki Finn


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či goodreads?

Jaký film jsi viděla naposledy a byl dobrý?
V pondělí jsem koukala na Hezké vstávání s Rachel McAdams a Harrisonem Fordem. Moc se mi to líbilo. Doporučuji. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Opět jsem si koupila minimálně pět knih a včera jsem si z H&M přinesla tři halenky. Miluju slevy! 

Co naposledy se ti zdálo?
Jé, tak tohle bude na dlouho. Nedávno se mi zdálo to, že jsem byla někde na nějaké pustině s plno lidmi. Všichni spali ve spacáku. Já jediná byla vzhůru a třásla jsem se zimou. Byla tam fakt zima. Najednou se zprava někdo ozval, ať jdu k němu, že mě zahřeje. (:D panebože) Když sem se koukla, kdo to je, tak jsem uviděla Bena Barnese (tohle je vážně posedlost). Tak jsem se zvedla a šla k němu do spacáku. Objímal mě a bylo to hrozně příjemný. :D :D :D Ach ta moje fantazie. 


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila poslední týden?
I'm still here bitches and I know everything. -A

Tři věci, na které máš právě chuť?
Popcorn (už se nemůžu na zítřek dočkat), Mojito z KFC (měla jsem ho včera, ale to neva, je to hrozně dobrý) a granátové jablko.

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Miluju soundtrack k muzikálu Wicked. Jednou bych ho chtěla vidět. + každé ráno si pouštím tuto písničku. 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mi sdělila?
Stay optimistic! :)

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
nevím. :( :D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Zítra jdu na HP a těším se jak malé děcko! :D 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Hezké sny, miluju to mojito z KFC a jakou sis udělala radost?> Miluju kupování knih, dnes jsem si jednu taky koupila a taky ráda chodím do H&M :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Wicked som chcela ísť, keď som bola minulé leto v Londýne, po celom meste mali reklamy, ale bol strrrrašne drahý. Všetky ostatné muzikály stáli tak 20-40 libier, Wicked 70 x_x (šla som nakoniec na Sister's Act, a neľutujem, najlepší muzikál, aký som v živote videla :))

    OdpovědětVymazat
  3. jejeje, já jdu na Harryho asi až o víkendu, tak to ti budu děsně závidět :D

    OdpovědětVymazat
  4. Čím to bude, že mňa zaujal najviac ten sen s Benom Barnesom? :D Pekných chlapov nie je nikdy dosť ;D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luu: Já včera koukla na ceny lístků na wicked a hranice se pohybovala mezi 17-70 librami. Horzná drahota. :D

    Teresinha: Do víkendu to vydržíš.:)

    Stormy: Vůbec se ti nedivím. :D Ani nevíš jak se mi ráno na to strašně dobře vstávalo. :D

    OdpovědětVymazat