My week in progress #4

Meme z dílny Nikki Finn


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či goodreads?
Glimmerglass od Jenny Black. Už je na cestě domů. :) 

Jaký film jsi viděla naposledy a byl dobrý?
Včera jsem se dívala na 27 šatů v Katherine Heigl. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Myslím, že to nemusím znovu opakovat. Objednala jsem si další knihu. :D


Co naposledy se ti zdálo?
Tohle je knihkupectví dámy a pánové! 
Tentokrát nemám zdání co se mi zdálo.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila poslední týden?
She's still alive. - Pretty Little Liars

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Poslední dobou jsem si zamilovala tuto písničku - Cascada: Another you 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mi sdělila?
Dokopejte mě někdo ke čtení!!

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
V kině u Harryho Pottera. Ron je prostě úžasnej. :D 

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Vyhrála jsem knížku, což se moc často nestává! :) 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. já četla 27 kaštanů :D si říkám... co to je za film probůh :D gratuluji k výhře knihy a svět ti vzkazuje:"běž číst!" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Čti, čti, čti! :D
    Nikki: kaštany by taky nebyly špatný :D

    OdpovědětVymazat