Napříč světem coverů knih #1

Inspirovala  jsem se Ebajercer a vytvořila jsem pondělní rubriku, ve které vám ukáži obálky určité knihy/ série nejen z ČR a USA. Jako první jsme si vzala na paškál první díl své oblíbené série Mediátor od Meg Cabot.

Amerika (V Americe mají více verzí, ale vybrala jsem jen jeden)

Česko 

Portugalsko

Holandsko

Thajsko

Francie

Japonsko

Velice se mi líbí portugalské obálky. Takové bych chtěla mít doma. I české stojí za zmínku, jsou opravdu krásné. Chtěla bych si tuhle sérii konečně pořídit, ale v tuhle chvíli to trochu problematické celou sérii sehnat. :(

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Mimo tyhle se mi líbí ještě Německá obálka, hezké jsou i ty které Meg vydávala v USA pod pseudonymem Jenny Carroll a nejhezčí jsou pro mě ty nové UK obálky.
    Jinak tvoje Portugalská je vlastně Brazilská, ale tak ono je to i jedno, když tam mají obě země portugalštinu :)
    Já mám u sebe to samé jen na pátek a pojmenované "S knihou kolem světa" (aneb Jedna kniha - mnoho obálek). Holt obdivování coverů to je něco pro mě ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. já bych si tuhle sérii chtěla taky pořídit.. docela mě štve, že je vše vyprodané :/... snad se dočkáme nového vydání..

    OdpovědětVymazat