Obálka knihy Pád

Tu obálku zbožňuji. Už jsem se zmiňovala, že jsem obálkofil? :D Tahle je prostě nádherná! Díky bohu, že se knižní klub rozhodl použít originální fotku a ne obálku nějak předělávat. Děkuju, děkuju, děkuju! :D Jediné co mi drásá nervy je to -OVÁ  u autorčina přijmení. Na tohle jsem si vypěstovala alergii při jednou z prvním čtení časopisu cosmopolitan. Ono totiž třeba takové Jessica Albaová (to jsem tam jednou zpozorovala) vypadá vážně divně. :D Hned 10. srpna, kdy budu o něco bohatší, si musím knihu koupit v předprodeji! :D 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. To přechylování v Češtině je vždycky otázka... Dělat to nebo ne? Někde mi to nevadí, ale zrovna třeba v tomhle případě bych nechala Lauren Kate, Kateová je děsný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Teresinhou. Nebo i na obálkách Nástrojů smrti - Cassandra Clareová. To vypadá taky divně. Já bych jim nechala jména tak, jak je mají na originálu. ;) Určitě by to vypadlo líp...

    OdpovědětVymazat