Očekávejte v srpnu

Je skoro konec července a já se vracím k rubrice, kterou jsem hodně zanedbávala a to Očekávejte v... Vybrala jsem pár nejzajímavějších knih vycházejících v srpnu. vyberete si? 
...
EN 

Circle of Fire (Prophecy of th... Circle of fire by Michelle Zink. Druhý díl série Prophecy of the sisters. První díl jsme četla a jen ho můžu doporučit všem, kteří mají rádi historii a příběhy z jiné doby. Začínám už Američanům a Angličanům závidět, že budou mít za dva dny druhý díl a my Češi zatím nic. :D 

Never Have I Ever (The Lying G...
 Never have I ever by Sara Shepard. Druhý díl série The lying game. První díl se mi ještě nepoštěstilo přečíst, ale četla jsem několik pozitivních ohlasů, tak někdy v budoucnosti. Obálky knih mě zase tak moc nezaujaly, ale tak vše se přece nemotá jen okolo obálek. :) Vychází 2. srpna 

Eternal (Immortal, #3) Eternal by Gillian Shields. Třetí díl série Immortal z prostředí soukromé dívčí školy. Tuhle sérii jsme také ještě nečetla, ale podle anotace vypadá zajímavě. Zdá se mi to, nebo těch knih, které mají na obálce náhrdelníky, je hodně? Vychází 2. srpna


Chain Reaction (Perfect Chemis...Chain Reaction by Simone Elkeles. Třetí díl série Perfect chemistry. N goodreads mé velmi dobré hodnocení, ale obálky mně docela odrazují. Číst nebo nečíst? Vychází 16. srpna



Bloodlines (Bloodlines, #1)Bloodlines by Richelle Mead. První díl spinn-off série k VA. Pro mně jednoznačně nejočekávanější kniha celého roku. No nedivte se, VA je moje neoblíbenější série. :D Vychází 23. srpna.  



Hades (Halo, #2) Hades by Alexandra Adornetto. Druhý díl série Halo. Letos se my češi dočkáve překladu prvního dílu, který ponese stejnou obálku jako originál. Bude se jmenovat Zář. Kniha Hades vychází 30. srpna


Twisted (Intertwined, #3) 
Twisted by Gena Showalter. Třetí díl série Intertwined. Série psaná z pohledu kluka, který se zamiluje do upírky. Zajímavé. :) Vychází 30. srpna.  
 CZ

Detail titulu Pomstěný milenec (Bratrstvo černé dýky) Detail titulu Andělé 1: Pád Detail titulu Holčičí pravidla 3: Kluci k zulíbání Detail titulu Koláč s kapkou jedu - Případ Flavie de Luce Detail titulu Čtyři poslední věci 2

Pomstěný milenec by J. R. Ward
Pád by Lauren Kate
Koláč s kapkou jedu by Alan Bradley

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Koláč s kapkou jedu vypadá zajímavě - líbí se mi originální námět. Ale není to pro mladší čtenáře? Hlavní hrdince je 11.

    OdpovědětVymazat
  2. V anotaci píší - Koláč s kapkou jedu připomíná klasická díla anglické detektivní školy a ocení ho nepochybně každý milovník napínavých příběhů bez rozdílu věku.... Tak třeba to nemusí bavit jen menší. :) Já teď četla knihu, jejíž hlavnímu hrdinovi bylo 12 a bavilo mě to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S něčím souhlasím s něčím ne... třeba Allie Finková a Koláč s kapkou jedu mi ani moc zajímavé na bux.cz nepřišli, proto jsem to do svého seznamu ani nedávala a srpen rozhodně nabízí více zajímavých titulů - mě jich napadá hned 12, co vycházejí jen u nás :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já už neměla náladu vyhledávat jaké české knihy vycházejí. :D Takže jsem vybrala jen pár knih, které jsem nejrychleji našla. :D

    OdpovědětVymazat
  5. já se těším na spousty knih :).. akorát bude tak čas na to, si je koupit, ale přečíst už né :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ten foťák je Praktica a je hrozně super! Teda...je celý manuální...musíš se naučit správě nastavovat expozici a manuálně ostřit..kupovat drahý filmek + drahé vyvolání...ale myslím, že to stojí zato, má to své kouzlo.
    Fotky z toho mám zde: http://unarmed-deer-hunter.blogspot.com/2011/03/praktica-mtl-5-b.html

    OdpovědětVymazat