On my wishlist #3


To bych nebyla já, abych se nepřidala do dalšího meme. Tentokrát jde o meme s názvem On my wishlist, které pořádá Book chick city. Celé to spočívá v tom, že každou sobotu ukážete pár knih, které si chcete koupit, ale ještě jste si na ně nenašetřili nebo neměli čas si je koupit.


 
1. Life as we knew it od Susan Beth Pfeffer
Tuhle knihu jsem začala číst včera. Opravdu hodně mě zaujala a rozhodně bych jí chtěla ve své knihovně. 

2. A place called here od Cecelie Ahern
Od této úžasné spisovatelky jsem četla skoro všechny knihy. Tahle kniha je jedna ze tří, které se mi ještě nepoštěstilo mít doma. Musím to brzy napravit. 

 
3. Pure od Julianny Baggott
Tahle kniha má na GR poměrně vysoké hodnocení, krásnou obálku a opravdu zajímavý děj. 

4. Nevermore od Kelly Creagh
O této knize jsem slyšela mnoho dobrého. Já bych si jí například podle obálky nepořídila, ale dám na vás a jendou bude u mně doma. :)



Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Zasa si zmenila layout? :D Chvíľu som nevedela, na akom blogu sa nachádzam!
    A k Cecelii Ahern - ja ju tiež milujem nehynúcou láskou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Triss: No, jo, změnila. Já stále nemůžu najít nějaký vzhled, který by mi vyloženě k tomuto blofu seděl, tak jsem se vrátila k tomuhle :)

    OdpovědětVymazat