Posuď knihu podle obalu #18

meme by Syki


Název: The Ivy
Autor: Lauren Kunze & Rina Onur
Datum vydání: 31.8. 2010 (USA)
Počet stran: 320

Překlad anotace
Gratulujeme. Byli jste přijati na nejprestižnější univerzitu na světě. Co teď budete dělat?

Callie Andrews nemá zrovna moc peněz nebo nejmodernější oblečení, zato má velké komplikace ve svém milostném životě a to s: 

Gregorym, kterého miluje až chvílemi nenávidí...

Evanem, na kterého by nejraději zapomněla...

Clintem, kterého by ráda milovala...

a Mattem, kterého by vážně měla milovat...

Ale stále má tři úžasné spolubydlící (nejlepší přítelkyně nebo noční můry?), zdravou kalifornskou reputaci, mozek, krásu a velké sny.

Bude to stačit, aby Callie přežila první ročník na Harwardu?  

Názor na obálku:
Na tuto knihu (sérii) jsem narazila teprve včera a naprosto mě okouzlila. Asi se ptáte čím. Moc se mi líbí ta jednoduchost, to pozadí, prostě celkové zpracování. Ta červená barva se mi moc líbí. Je to krásný odstín. :) Tady vidíte, že není potřeba nějakých přefotošopovaných fotek, ale jen obyčejné pěkné písmo. :) Kniha mě zaujala i svých námětem, takže už uvažuji o koupi. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Tuhle knihu mám v TBR pile taky dlouho, protože mě na první pohled zaujala obálkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle knihu si ráda přečtu. :)

    OdpovědětVymazat