Posuď knihu podle obalu #19

meme by Syki


Název: Ashes, ashes
Autor: Jo Treggiari
Datum vydání: 1. června 2011
Počet stran: 343


Překlad anotace
Napínavý příběh plný dobrodružství, romantiky a jedné dívky, která díky své odvaze překoná ty nejtemnější noční můry. 

Epidemie, povodně, sucho - Pro šestnáctiletou Lucy konec světa přichází a zase odchází a bere si sebou 99% populace. Vzhledem k tomu, že se počasí stále vymyká kontrole a zametači (Sweepers) vyklízejí ulice plné obětí moru, Lucy přežívá sama v divočině v Central parku. Ale když zachrání tajemného chlapce před smečkou loveckých psů, uvědomuje si, že už dál nemůže pokračovat na vlastní pěst. Připojuje se k jeho skupině přeživších. Nové nebezpečí na ni čeká. Zametači (zní to divně, já vím, ale nevím jak jinak to přeložit) ji hledají. Na Lucy se něco speciálního, díky čemuž se jen tak před něčím nezastaví. 

Názor na obálku
Jů, konec světa. :D Obálka se mi opravdu líbí, hlavně ty poničené domy v pozadí. Ještě nikdy jsem nečetla žádnou knihu o konci světa (teda, teď jednu čtu, ale trochu jsem se zasekla). 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Strašně se mi líbí ta obálka knihy a i námět zní dobře :)

    OdpovědětVymazat