Souhrn nejnovějších novinek

Konečně se objevila obálka druhého dílu triologie Chemical Garden s názvem Fever. Oproti obálce prvnímu dílu je tato obálka taková jiná. Moc mi k tomu nesedí. :( Ale není zas tak špatná. 

A konečně tu máme Peetu a Galea. Ano, mluvím o Hunger Games. Včera se na blozích začala objevovat titulka časopisu Entertainment weekly s Joshem Hutchersonem a Liamem Hemsworthem. Né, že bych byla nějak zvlášť nadšená, to ne, ale musím říct, že se mi tu Josh líbí. Nevím proč, ale když jsem se na fotku koukala poprvé, Liam mě rozesmál. :D Nevím proč. :D

Pak tu máme oficiální českou obálku se třetímu dílu ze série Uglies. Tuto sérii jsme ještě nečetla, jelikož mně moc nelákají ty obálky, ale třeba to dobré, takže se na to jednou vrhnu. :)

Dobré zpráva. Kniha Halo od Alexandry Adornetto, u nás Zář, bude mít obálku stejnou jako EN originál. Za to jsem velice ráda, jelikož originální obálka je vážně krásná. :) 

To je pro dnešek ze světa novinek vše. :) 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat