FAIRY GIVEAWAY


A je to tu! Giveaway! Tato soutěž je moje poděkování za 10 000 návštěv a 90 následovníků. Vážně Vám moc děkuji, že sem vůbec chodíte. Děláte mi velikou radost! Musím se přiznat, že s tímto blogem držím rekord. Dříve jsem měla snad stovky blogů na blog.cz, které mi ale vydržely tak měsíc a pak mě to už nebavilo. Na rozdíl od toho, tento blog mám už od 12. 2. 2011, takže to teď 12. srpna bylo půl roku. Toto letí. :) Teď vám přeji hezké soutěžení a všem přeji hodně štěstí. Začínáme dnes ve středu 24. srpna. Giveaway je mezinárodní. Pokud do vaší země bookdepo odesílá knihy, tak je to v pohodě. :D 

Jeden šťastlivec starší 13 let bude vylosován 31. srpna pomocí random.org a  bude mít na výběr jednu z pěti knih z bookdepository. Jen pro GFC následovatele! 

Fairy Bad Day How to Ditch Your Fairy My Scary Fairy Godmother Fairy Tale My Fair Godmother (My Fair God...

 Jak získat extra vstupy:
1. Like Kath's world of books na Facebooku (+1)
2. Zmínit se o giveaway na twitteru (+3)
3. Být mým následovníkem na twitteru (+1)
+
Bonusová otázka (+3) 
Četli jste někdy knihu, jejímž motivem byly víly, kmotřičky víly, 'vílácí'? Jaké to bylo? Líbilo se Vám to? 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Takovouhle giveaway jsem ještě neviděla. Pěkné téma.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní giveaway! :) Určitě se účastním! :))
    A gratulace k followerům a k návštěvnosti. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, hned se jdu zapojit =).
    A Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, gratuluji k návštěvnosti :) a taky k GFC :) o tom mě se může jenom zdát.. Jinak formulář jsem vyplnila a asi jsem si započítala max bodů, ale prostě pořád jsem se mohla dopočítat jenom do čísla 9 a ne 10, tak já nevim :D

    OdpovědětVymazat
  5. +1 - vstup jen za to, že vyplníš formulář
    +1 - GFC
    +1 - FB like
    +1 - twitter follower
    +3 - tweet
    +3 - odpověď na otázku

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak gratuluji! A do giviaway se zapojuji...

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím ať vyhraji, Prosím ať vyhraji, Prosím ať vyhraji, Prosím ať vyhraji, Prosím ať vyhraji, :DDDD

    OdpovědětVymazat