In my mailbox 26/8/2011


Z dnešní výpravy do levných knih jsem si přinesla domů dvě knihy. Sex ve městě a Coco Chanel. Už jsem na ně zvědavá! :)


PS: Mám něco pro ty kteří by chtěli levná EN knihy. V levných knihách na andělu jsem dnes viděla luxus, upíří deníky, knihy od Cecelie Ahern a mnohem více za 69Kč!!


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Sex ve městě byl v levných knihách? Tak to se musím podívat u nás, protože tuhle knížku fakt chci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, mají, v takovém malém vydání za 69Kč :)

    OdpovědětVymazat
  3. Levné knihy rulezz! Nebyla jsi náhodou na Andělu?:D Tam jsem v úterý na Luxus koukala taky...

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, byla jsem na andělu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, proč nebydlím v Praze. :((

    OdpovědětVymazat