Měsíční chvástačka (Červenec)

 Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 


  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek

Červenec byl trochu skromnější než minulý měsíc. Knih se mi nashromáždilo sedm.


V akci na bux.cz jsem si koupila knihu Všechny důležité kontakty od Lauren Weisberger. Stála jen 69 Kč. No nekupte to. Dále jsem si u Nikki Finn koupila knížečky dvě a to Wild roses od Deb Caletti a Radiance od Alyson Noel. A nakonec tři z knihy z bookdepository - My love lies bleedingForgotten a Glimmerglass, které má mimochodem hrozně krásnou obálku se třpytivými tečkami a na dotek příjemným materiálem obálky. :) A nakonec jsem se musím pochlubit knihou, kterou jsme vyhrála. Po dlouhé době jsem něco vyhrála! :D No nicméně to je kniha The tree shepherd's daughter


  

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Hrozně se mi líbí obálka Wild roses a Radiance. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na recenze knih My love lies bleeding, Forgotten a Glimmerglass.

    OdpovědětVymazat
  3. My love lies bleeding jsem už začala číst, ale na chvíli jsem to odložila. Teď čtu hlavně radiance a ebook Cinde & Ella

    OdpovědětVymazat