My week in progress #5

Meme z dílny Nikki Finn



Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či goodreads?
Pád od Lauren Kate, v nejbližší době si knihu koupím v předprodeji. :) 

Jaký film jsi viděla naposledy a byl dobrý?
Poslední dobou na filmy moc nekoukám, .. já jsem seriálová. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Vážně? No asi každému, kdo na tento blog chodí, asi dojde, co mi udělalo radost. :D 

Co naposledy se ti zdálo?
Jelikož jsem poslední dobou posedlá seriálem Teen Wolf (Ach, I love Derek), tak se mi zdálo, že jsem s Derekem chodila po lese a povídala si s ním. :D Nic zajímavého. :D 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila poslední týden?
If you drink water and breathe air, then you have heard the story of Cindarella. And, if you drink water and breathe air, you have heard it... wrong. - Cinder & Ella  by Melissa Lemon. 

Tři věci, na které máš právě chuť?
Oběd - rybí filé a hranolky, McChicken a maliny 

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Hrozně jsem si oblíbila písničku Boom boom od Kat Deluna. 


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mi sdělila?
Nechce někdo adoptovat mojí drahocennou matku? :D 

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Nedávno u sledování seriálu Teen Wolf. "Našli tělo." "Mrtvý?" "Ne mokrý. No jasně, že mrtvý ty blbečku. A nejlepší je, že ho našlo jen půlku."  Nebo třeba "Kde bereš šťávu?" "Cože?" "Kde bereš Šťavu?" "Jídlo a pití kupuje máma." :D Kdo nesleduje, nepochopí. :D 

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Návštěva babičky. Stačí půl hodinka a hned mám finance na nové knihy. :D 

Co máš právě na sobě?
Klasický domácí oděv - černé tepláky, celé chlupaté od psa a bílé triko s koťátky. :D 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. tepláky - resp. psí výsledek mě rozesmál :D a ty tvoje sny... ty je máš jako hodně zaměřené na své hrdiny z knih a filmů, že? :D Na to Teen Wolf asi mrknu ... :P já též zbožňuju seriály :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teen Wolf se ti bude líbit! Stoprocentně. A s těma snama to je nárazový. Třeba tenhle sem se mi zdál po celodenním sledování seriálu (= 9 dílů). :D

    OdpovědětVymazat