Nadcházející knižní zfilmování

Taky se vám zdá, že se každou objevují nové a nové informace o nadcházejících knižních zfilmování? Ztrácíte se v tom všem? Rozhodla jsem se proto sestavit článek obsahující všechny nadcházejí filmy založené na knihách a musím říct, že jich je vážně hodně. Velká většina z filmů ještě nemá ani vybrané herce, plakát, jednoduše vše, takže jsem proto přidávala covery knih. Překvapuje mě kolik filmů by se mělo natočit ještě letos. Docela tedy pochybuji, že se to stihne, ale třeba IMDB nelže. :)  U každého titulu naleznete odkaz na IMDB pro více informací, i když tam zatím moc informací nenaleznete. Pokud by mi zde něco chybělo, informujte mě a já doplním. :) 


čtěte dále



-2012-
 

 

 
 


  

 




-2013-
 

 

 

 

 

 

 

House of night (film ještě nemá název)

 


 

 

 
Darkchylde (plakát patří filmu)






-2014-
 

 

 

 





-2015-
 

 


???
 





Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

11 komentářů:

  1. Týjo, tak to se máme opravdu na co těšit. Já osobně se nemůžu dočkat na Hunger games a taky jsem zvědavá na Hostitele, Ošklivé a Jestli zůstanu. Snad to všechno neskončí podobně jako Stmívání...

    OdpovědětVymazat
  2. Tááákže, rozhodně si asi nenechám ujít Les rukou a zubů, pak Hunger games, Nástroje smrti, Fallen a to je asi všechno :D. I když mě docela dostává Hunger games 4.. to zase bude třetí díl na dva díly nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! :) To je pořádná nálož! :) Jenom doufám, že všemi těmi filmy nezkazí knihy!! :D :)) Ale těším se na všechny! :) No, na ty které jsem četla ! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak to jsem na ty filmy zvědavá, hlavně tedy na If I Stay, Mortal Instruments, Hunger Games, Shiver, The Host, Vampire Academy ... No je toho dost :D

    OdpovědětVymazat
  5. :-O.. tak to čumím! Wow!... to bude nářez :D... těším se strašně moc snad na všechno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě Hunger Games se nejvíc asi těšim na Kroniku prokletých zaklínačů a Mrazení. A jsem taky teda docela dost zvědavá na Školu noci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tedaaa...Romeo a Julie? Už zase?:D a Zombie Survival Guide?!:D Tak to bude sranda. Musím akorát splnit co nejvíc toho - nejdřív kniha, potom film. A z tohoto dlouhé seznamu jsem toho přečetla zatím 13:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, zase Romeo a Julie ... bude tam hrát Paul Wesley :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow :) Tak tak to vypadá, že teď už točí film snad na všechno! :D
    U některých knih jsem to ani nečekala.. třeba u Mrazení nebo u Školy noci..
    Ale jsem na to zvědavá, samozřejmě. Miluju, když filmují knížky :)
    Mrazení jsem zrovna dneska dočetla.. myslím, že to bude hezký film, ale asi to nebude nějak é bůhví jaké pozdvižení pro filmové kritiky. Mě přijde, že ta kniha nepřinesla nic nového. Ale líbila se mi :)
    Nejvíc se samozřejmě těším na Hunger games a Hostitele.
    A na Vampýrskou akademii jsem také zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný seznam :) Dalo to určitě spoustu práce, tolik filmů letos, to bude paráda :) Už se teď na většinu těším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak za tenhle článek jsem ráda, rozšířila jsem si obzory :)
    Nejvíc se těším na Hobita, a na Inkarceron jsem taky hodně zvědavá

    OdpovědětVymazat