Posuď knihu podle obalu #23

Meme z dílky Syki 

Název: Shatter me
Autor: Teheren Mafi
Datum vydání: 15. listopadu 2011
Počet stran: 352

Překlad anotace
Juliette se nedotkla člověka už 264 dní. Když to udělala naposledy, byla to nehoda, ale obnovení (asi nějaké partička lidí :D, moje poznámka) jí zavřelo za vraždu. Nikdo neví, proč je Juliettin dotek tak fatální. Nikdo se o ní nezajímá, když nikomu neubližuje. Svět rozpadávající se na kusy je příliš zaneprázdněný, než aby dával pozor na sedmnáctiletou holku. Choroby ničí populaci, jídlo je těžko k nalezení, ptáci už nelétají a mraky mají špatnou barvu. 

Obnovení říká, že jejich jediná cesta jak vše vyřešit, je zavřít Juliette do cely. Teď je plno mrtvých lidí, přeživší se hrnou do války a proto obnovení mění názor. Možná je Juliette víc než zmučená duše nacpaná do lidského těla. Možná je ono právě to, co všichni potřebují. 

Juliette se musí rozhodnout - Být zbraní nebo bojovníkem. 

V tomto elektrizujícím debutu Teheren Mafi představuje svět tak strhující jako Hunger Games a příběh superhrdinky tak vzrušující jako X-man. Pulsující romance, opojná hanebnost a rozhodující volby. Shatter me je svěží a originální dystopický román s nadpřirozenou zápletkou, který nechá čtenáře netrpělivě čekat na další díl.

Názor na obálku
Tak tahle se mi moc líbí, hlavně to roztříštěné sklo za dívkou.  Dělá to zajímavý efekt. V reálu je je celá kniha taková třpytivá (náhled). A ta zadní strana je taky super (náhled). Moc se mi líbí i to písmo (nahoře i dole). Na tuhle knihu jsem vážně moc zvědavá. Od té doby co jsem četla Hunger Games, jsem si dystopie docela oblíbila. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat