Sex ve městě - další film!


Už hodně dlouhou dobu se chystám přečíst si knihy od Candace Bushnell, které se staly základem pro natočení velice úspěšného seriálu Sex ve městě a následovně dvou filmů. Na seriál jsem nikdy nekoukala, ale viděla jsem oba filmy. Miluju je! :) A zanedlouho se dočkáme i dalšího filmu! Jen ne s původním obsazením, ale s mladším. Jako Charlotte York uvidíme známou Selenu Gomez (mimochodem, včera jsem viděla její film Monte Carlo a musím říct, že je moc pevedený), Elizabeth Olsen, mladší sestra slavných dvojčat si zahraje Carrie Bradshaw, Blake Lively  ztvární roli Samanthy Jones a neteř slavné Julie Roberts Emma Roberts si střihne roli Mirandy Hobes. Tak na tento film se tedy vážně těším!  

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem se taky na Monte Carlo dívala. Moc se mi líbil, a líbil se mi ještě víc, když jsem zjistila, že tam hraje herec, který hraje Finna v Glee :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já Coryho moc nemusím, ale zato se mi líbil ten blonďatej cestoval a ten Francouz se srandovním přízvukem. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow.. tak na to bych se možná i podívala.. :) Já neviděla ani nečetla nic, co má něco společného s Carrie :D ZATÍM!

    OdpovědětVymazat