Výherce fairy giveaway

Zdravím všechny,
dnešní den znamená dvě věci. Zaprvé, právě teď trávíme poslední večer prázdnin a zítra už hezky pomažeme do školy/práce. Někteří jsou z toho nešťastní (třeba moje kamarádka), někomu to je šumák (třeba mojí mamce) a někdo se dokonce do školy těší (asi jsem se zbláznila). A zadruhé, dnes byl poslední den, kdy jste se mohli zúčastnit mé fairy giveaway. Přesně ve 20:00 jsem pomocí random.org vylosovala výherce, který už o výhře samozřejmě ví, a že začátku si dokonce myslela, že si z ní dělám srandu. :D

Abych to shrnula. Celkově se vás zúčastnilo 30 což čítá 194 vstupů. 

A vítězem se stává číslo 16 - VeEee


Gratuluji. Výherkyně si jako svou výhru vybrala knihu Fairy Bad day a já jí přejí pěkné počtení. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Já jsem tomu jenom prostě nemohla uvěřit, ale jsem hrozně ráda, že jsem vyhrála a děkuji ti :) Sice si budu muset napilovat ájinu, ale snad to zvládnu, jsem fakt strašně ráda a prostě díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé.. tak to výherkyni moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat