Waiting for wednesday #8

Waiting on wednesday je meme pořádané blogem Breaking the Spine. Jeho náplní je vybrat jednu knihu, kterou byste si chtěli přečíst. 


Název: Sága Stmívání: Oficiální ilustrovaný průvodce
Autor: Stephenie Meyer
Datum vydání: Červen 2011
Počet stran: 544


anotace
Všechny dílky skládačky konečně zapadají do sebe… V roce 2005 se čtenářům představili Bella Swanová a Edward Cullen a zrodil se celosvětový fenomén.Od té doby četly tuto úchvatnou upíří milostnou ságu miliony čtenářů. Nyní Stephenie Meyerová sama poprvé odhaluje tajemství ságy a zveřejňuje další exkluzivní materiály ze svého archivu, včetně profilů postav, rodokmenů, map, odkazů a vysvětlivek. Tento jediný oficiální průvodce poskytne díky téměř stovce barevných ilustrací a fotografií čtenářům zcela nový pohled na ságu Stmívání, od Bellina prvního dne ve Forks až po strhující závěr knihy Rozbřesk.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Ano! Také si tohle chci přečíst!
    Ale 500? Né, to ne. Sice je fajn mít Twilight knihovničku kompletní, ale mě už stačí to, co mám doma :D všechny díly, jeden anglický Twilight a Krátký druhý život Breee Tannerové.. Takže pokud se to objeví v knihovně, hned to čapnu :)
    Twilight mánie už mě bohužel tak jaksi nějak ... postupně opouští

    OdpovědětVymazat
  2. Já se dnes v knihkupectví rozmýšlela jestli si knihu koupit nebo ne. Já bych i ochotná 450 Kč dát, jelikož ta kniha je opravdu tlustá a pěkně těžká, ale raději jsem si koupila za stejnou cenu knihy dvě (sukubu a luxus).

    OdpovědětVymazat