Jsem zpět

JSEM ZPĚT!
A to dokonce o pár dní dřív, než jsem původně plánovala. Konečně mě opustila jakási 'averze' vůči blogu a já se na 100% vracím zpět. Před chvílí jsem dokonce doplácala nový vzhled! Chtěla jsem něco opravdu jednoduchého a tak vzniklo tohle červeno-černo-bílé dílo. Snad se Vám to bude líbit. Co je opravdu potřeba je, abych se vrhla na recenze, jelikož se mi skoro měsíc jen shromažďovali a já s nimi nic nedělala. Jako první přibudou asi S osudem v zádech a Čísla. Další věc, kterou připravuji, je giveaway. Té se dočkáte koncem září/začátkem října a bude se soutěžit o dvě knihy, jejichž identitu Vám zatím neprozradím. Těžte se! :) 

xoxo Kath

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Jéé.. :) Krásné to tady je. :)
    Já na blog taky teď strašně prdím, a strašně mě to štve. :(.. Ale napravím to.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. povedený vzhled... a to zanedbávání blogu je asi nějaká epidemie, taky mi to teď vůbec nejde, nějak se smrskly dny, nemáte pocit?

    OdpovědětVymazat