Měsíční chvástačka (Srpen)


 Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 

  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek

Mooc se omlouvám, že tento článek zveřejňuji táák pozdě, ale dřív se mi to prostě nepovedlo. Původně jsem to plánovala jako video, ale nakonec jsem se rozhodla takhle tradičně. 

KOUPILA JSEM
Sex ve městě - Candace Bushnell 
How to be popular - Meg Cabot
Coco Chanel - Henry Gidel
Luxus - Anna Godbersen
Pád - Lauren Kate 
Čísla - Rachel Ward 
Bloodlines - Richelle mead 



Když uvěříš - Jessica Inclán (METAFORA; recenze)
Stefanovy deníky - L. J. Smith (FRAGMENT; recenze)
S osudem v zádech - Meg Rosoff (MLADÁ FRONTA; připravuje se)
Město z kostí - Cassandra Clare (MLADÁ FRONTA; recenze)
Jíst, meditovat, milovat - Elizabeth Gilbert (METAFORA; čte se)
Princezna Viktorie - Thomas Brezina (FRAGMENT; recenze



VYHRÁLA JSEM
Stefanovy deníky - L. J. Smith


DOSTALA JSEM JAKO DÁREK
desafortudamente nada. :(

CELÁ HROMADA

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Vies comu nerozumiem? ako to vy blogerky stihnete vsetko precitat popri skole a inych povinnostiach... ja teda citam rychlo, knihy hlcem, ale popri spanielskom bilingvalnom to proste nezvladam :DD tesim sa aj za vas, ale onjasnite mi tuto zahadu... mate casovrat? :D aj ja chcem.... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak popravdě teď, když začala škola to je u mně na bodu mrazu. Mám rozečteno asi 8 knih a nedokážu s tím hnout.
    Z těchto 13 knih jsem přečetla zatím jen 7 knih, a to to byl srpen. Věř mi, že od září toho bude ještě míň. :D

    OdpovědětVymazat
  3. aj tak, ked sa to u nas rozbehne, tak to nie su viac nez 3 knihy mesacne (boze, toto znie hrozne :D)... ako dieta som chodila kazdy tyzden z kniznice s plnou narucou knih a teraz? a to nam stale hovoria, ze mladi malo citaju :D dobre, menej uloh a hned niekolki z nas vylepsia priemer :DDD

    OdpovědětVymazat