Posuď knihu podle obalu #25

Meme z dílky Syki 

Název: The Chaos, Čísla #2
Autor: Rachel Ward
Datum vydání: 7. června 2010 (EN)
Počet stran: 345

Překlad anotace
Adam vidí čísla - když se podívá do očí lidí, vidí datum jejich smrti, stejně jako jeho matka Jem. Adam začíná mít problémy se svým hrozným darem a když si uvědomí, že všichni kolem něho mají v očích stejné číslo, začíná se obávat toho, co se stane v roce 2025. Zoufale se snaží zjistit co je špatně. Adam tráví hodiny zkoumáním možností - válka,jaderné nehody, vir. Ví, že se něco velkého bliží, ale co? A je něco, co může udělat?

Názor na obálku
Covery této série jsou moc pěkné, propracované a nepůsobí lacině. Konkrétně obálka tohoto druhého dílu se mi líbí více než obálka dílu prvního. Zajímavý je i ten obličej, předpokládám, že to má být Adam, v názvu knihy. Nevím proč, ale ten chlapík mi připomíná herce Janathana Rhyse Meyerse :D Co se týče české verze obálek, tak doufám, že bude i obálka tohoto dílu stejně povedená jako obálka první. :) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. S touhle sérií jsem zatím neměla tu čest se seznámit, ale ty obálky vypadají povedeně, obzvlášť tahle :) Snad je dobrý i obsah :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nedávno četla první díl (v čj) a musím říct, že je to dobré. Přelouskala jsem to za 2 a půl hodiny a mohu jen doporučit. Ze začátku mi sice trochu nesedla nespisovná čeština a větší množství nadávek, ale po chvíli jsem si na to zvykla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mám další na svůj seznam, co si koupím za výplatu :D

    OdpovědětVymazat
  4. hm, tak to jsem zvědavá zkusím :P

    OdpovědětVymazat