RC review: FAME: The cast of twilight

Název: FAME: The cast of twilight
Autor: Kimberly Sherman
Datum vydání: 30. listopadu 2011
Počet stran: 96

Překlad anotace
Hospodyňka Stephenie Meyer vstoupila, se svou jednou z neprodávanějších sérii světa Stmívání, do historie. Robert Pattinson, Kristen Stewart a Taylor Lautner stvárnili své postavy podmanivě a bez problémů a upevňují si svůj post na výsluní slávy. Ačkoli je twilight katalyzátorem, čtěte dál a zjistěte, že si každý z nich zaslouží své místo na A-listu ve světě filmu.
...
S touto knihou jsem chtěla strávit jednu nudnou hodinu, ale nakonec jsem to zvládla za necelou půlhodinku (96 stránek obrázků se čte docela rychle :D). To hlavně proto, že tam toho ke čtení zrovna moc není. Tahle kniha je zpracovaná jakoby grafická novela doplněnýáo poznámky obsahující buď samotné výroky nebo informace o životě Stephenie Meyer,  Kristen Stewart, Robertovi Pattinsonovi a Tylerovy Lautnerovy.



Jak jsem se zmiňovala již na goodreads, člověku, který o twilight sérii a hercích něco ví, se z knihy prakticky nic nedozví. Ale myslím, že zaujme ty největší twilight fanoušky, protože ti přečtou vše. Také bych tuhle mini knihu doporučila spíš menším (anglickým) čtenářům.



Co ale musím pochválit, jsou zmiňované kresby. Podle mně je jejich velká většina velice povedená. Já jsem si osobně prohlížela tak od poloviny (možná i dříve) jen obrázky, jelikož mě zrovna nebavilo číst, to co už dávno vím. Nejvíce mě zaujala pravděpodobně kapitola o Stephenie Meyer. U ní se musím přiznat, že jsem všechny události jejího života ani nevěděla. Celá její číst knihy byla velice hezky pojata. Na začátku vidíme, jak si Drákula ve svém hradu v Transylvánii začíná číst knihu o Steph. Tohle bylo podle mě nejvíce povedené.

Za ebook děkuji notgalley.com a Bluewater production  

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Mě tohle ani snad nepřijde jako knížka :D prostě obrázky a tak a málo textu, víš jak, ale jinak ty kresby vypadají povedeně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Haha :D je to se mnou špatný, asi tak minutu jsem koukala na tu první stránku a přemýšlela jsem, jaká série to sakra je.. :D vždyť je to mé milované Twilight sakra! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Here you can have tremendous savings, as you can learn the whole process without smashing
    up an airplane. When you decide to buy the Flight simulator
    Game, then first you have to be sure that exactly what are you want.

    The atmosphere parameters calculated are: temperature, dew point, pressure density, wind (three-dimensional) and visibility.
    The history of diamond simulants starts with the history of real diamonds which have to be known and treasured before some enterprising person gets around to imitating them with a cheap substitute.
    Every plane is actually the virtual model of the real aircraft, including the controls
    that you can setup with the working, clickable cockpit.

    OdpovědětVymazat