Že by škola?

Tohle jste už ode mně slyšeli nejméně stokrát, když ale nepočítám prázdniny samozřejmě. nemám čas. Teď když začala škola si nedokážu ani pořádně udělat čas na čtení. Proto se nedivte, že jsem se tak celkově s blogováním a čtením zasekla. Samotnou mě to hrozně štve, ale co se dá dělat. Proto neočekávejte na blogu denní aktualizaci, to se mi asi nepovede, ale budu se moc snažit sem aspoň občas něco hodit, jelikož nechci aby blog začal upadat, což asi už začíná. :D Také se budu méně věnovat recenzním knihám a vrhnu se na povinnou četbu. Ještě mi zbývá za tento rok přečíst asi 15 knih, protože si chci nechat čtvrťák co se týká četky volný. :) Ale také se začnu pomalu prokousávat hromadou knih, které jsem si od května objednávala a ještě ani nečetla. :) 

 
 

 

 

 





Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat