Dream Giveaway


Jelikož vím, že blog poměrně hodně zanedbávám, tak si to u Vás zkusím vyžehlit slibovanou giveaway. Díky nakladatelství Fragment mohou dvě z Vás vyhrát novou knihu Lovkyně Snů: Procitnutí od Lisy Mcmann. A co pro to udělat?



1) Dát "líbí se mi" Kath's world of books na facebooku
2) Být pravidelným čtenářem (GFC) tady na blogu
3) Odpovědět na otázku: "Jaký nejprapodivnější sen se Vám kdy zdál?" + Váš email
4) To vše napsat do komentáře pod tento článek! 

Tato giveaway bude otevřená pro všechny obyvatele České republiky (Promiňte Slováci) do 10. listopadu 2011. Všechny duplikáty budou diskvalifikované, každý má jen jednu šanci. 

Hodně štěstí.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

19 komentářů:

  1. Facebook i blog sleduji už dlouho.
    Nejdivnější sen z podlení doby byl o tom, že se mám vdávat. Chystala jsem se na vlastní svatbu a hrozně se mi do to nechtělo, nelíbily se mi šaty ani boty, kytice byla děsná a česala jsem se sama. Na všechny jsem byla naštvana, že to musím podstupovat, ale zárověň jsem věděla, že se vdát musím :D Bylo to divné a nepříjemné.
    miss.little.eve AT gmail DOT com
    Byla bych hrozně ráda, kdyby se mi povedlo vyhrát :) minimálně obálka vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Facebook i blog sleduji už nějakou tu dobu, i když se nijak neozývám. Raději si čtu, než komentuji. :)
    Můj nejprapodivnější sen, který si pamatuji byl o tom, že jsem byla se školou na škole v přírodě. Najednou se tam objevili chlápci, kteří mě chtěli zabít a já jsem utekla. Najednou jsem se ocitla v nějakém městě a tam mě stopla moje spánková matka, která vlastnila růžový auto. Nějaký auto nás začalo pronásledovat a matka po nich házela nějaký malý, chodící robůtky, kteří začínaly prokousávat gumy u toho druhého auta a pak se obrátili proti ní. Já jsem vyskočila z auta a běžela do nějaké budovy. Pak už si pamatuji jen to, že jsem někde našla padák a skočila ze střechy domu. Nevím, jak to pokračovalo dál, jestli to teda pokračovalo.
    Dodnes nevím, jak se mi mohla zdát něco takového. Nejspíš bych měla mít zakázané americké akčňáky. :D

    ikys.maiqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Na FB tě sleduju jako Another World a GFC jako misadevilgirl.
    Já mám celkově dost divné sny. Jednu dobu se mi ale dost často zdávalo, že jezdím na koni a chce se mi při tom strašně na záchod. Čudné, co? :-D Moje babi vždycky říkala hloupí lidé hloupě myslí a hloupé se jim zdají sny:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé a mail je misadevilgirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji už dlouho tady i na FB ;).
    Můj sen: asi nejdivnější sen byl ten, v němž jsem se líbala se svým profesorem na makroekonomii, kterému je něco přes 60 let :D. Fuj :D.
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. 1) a 2) FB sleduji pod Veronika Starova a tady jako Veronica Star

    3) Odpovědět na otázku: Když jsem byla ve škole, která byla na obláčcích a byla jsem tam s postavami z knížek....Celkem jsem se ztrácela mezi Rose, Calou, Ronem Weaslym, Bratrstvem černé dýky, a dalším tísícem lidí :D

    4) Provedeno ;)

    V-Star@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a jinak dík za tuto supr giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  8. 1) a 2) samozřejmě, už dlouho :))
    3) Byl to asi sen, který se mi zdál nedávno. Měl blbé téma, ale byl překvapivě uspokojivý, protože i přes to, že by mi z toho mělo být zle, spíše jsem byla spokojená, že se mi něco takového zdálo... Zdálo se mi totiž to, že jsem zajela autem jednu ženu. Bylo to na opuštěné cestě někdy uprostřed noci. A můj spolujezdec byl můj tatínek. A co nás napadlo? Že se těla zbavíme a pohřbíme ho v lese.. ano, je to nechutné, ale já místo toho, abych cítila všechny ty pocity viny, cítila jsem se klidná, protože vedle mě stál táta, který mi byl oporou. A já tak po probuzení věděla, že s ním bych klidně mohla zakopat mrtvolu a on by při mě vždycky stál. :)
    Vím, že je to fakt není normální sen, ale neboj se, já jsem úplně v pořádku. :DD Jen mám teď prostě takové myšlenky, když dělám autoškolu a ty se mi promítají do snů. :D
    Můj mail: Janca.Veprekova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Prima gIveaway :))) Děkuji :)

    Jinak FB i blog sleduji už dlouho :)
    Sen, nebo spíše sny, co se mi zdají - raději bych snad o nich nemluvila, jsou velmi živé. většinou se mi zdá něco katastrofického, co se poté stane. Padají balkony, letadla, vraždí se lidi apod.

    Nejprapodivnější byl však ten, že lítám. Komu se nikdy nezdálo o lítání, musím říct, že je to překrásný pocit :) Prostě roztáhnou ruce a přikázat si "teď vzlétni" a vy si říkáte, jak je to vlastně jednoduché. Mít možnost jen spát a snít o tom, jak všude a pořád létám... brala bych to :))

    kris.cechova@gmail.com

    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto knihu mám v hledáčku dlouhou, tak zkusím štěstí :)

    Tady i na fb (Petra Krátká) sleduji blog již delší dobu.

    A ten sen. Nedávno se mi zdálo - asi jsem poznamenaná tou vlnou upírských sérií - že jsme byli s přítelem a pár lidmi na nějaké chatě. Můj drahý se nechal proměnit v upíra a já ho seřvala, že na to nemá smlouvu, tak už si to nebude moct rozmyslet. A to není všechno. Ostatní upíři po mě začali jít, tak jsem utekla ve dne z chaty, všude bylo hrozně moc vody, a jeden upír přeci jen šel pořád za mnou. Držel si ruce u ramen. Když mě dohnal, tak jsem se ho zeptala, jak je možné, že je může na denní světlo. Vysvětlil mi, že má přeci na ramenou peřinu (to co drží), ale je neviditelná. :D

    No ve snu jsem to všechno chápala, ale když jsem to vykládala příteli, tak umíral smíchy :D Ani nevím, jak to skončilo :) Jinak dalších šílených snů, že umím létat a "nechat" růst rostliny mám taky spoustu, ale tento je teda the best :D

    petra389@post.cz

    OdpovědětVymazat
  11. FB i tvůj blog sleduji taky už docela dlouhou dobu ;) Jo a pěkný vzhled ;)

    Můj nejzajímavější sen? No... pravdou je, že já když spím, tak spím jako poleno a nic se mi nezdá. Ale když jsem tak přemýšlela, tak mě napadl sen, který už je starý, ale pořád si ho dokážu vybavit. ;)

    Slavila jsem narozky a můj učitel na tělák (dědeček hříbeček mu říkáme) přišel s mým vysvědčením, že budu muset dělat reparát. Pak k němu přišel prezident a oba se začali smát, že mě pěkně napálili. Když se přestali smát, z nebe začali pršet čokoládový lupínky a učitel začal vyvádět, že mu zmoknou vlasy ( když žádný nemá)

    Pak jsme mu začali říkat, lupínek ;)

    Díky za hezkou giveaway
    Řekneš nám taky svůj bláznivý sen? ;)

    Haiska1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 1) Na Fb jsem si už do přátel přidala ale jsem tady dnes nová, ale rozhodně se ráda stanu pravidelným čtenářem. (2)
    3) Občas se mi zdají živé sny ze školy, a pak nevím co je sen a realita, ale dost často se mi stává, že sním o vybuchnutí školy a následně o tom, jak skáčeme z oken. To jsou takové moje sny ze školy ale jinak moje nejpravděpodobnější sny jsou o písemkách, která pak opravdu píšem.
    + kaoolinQua@seznam.cz
    4) Snad jsem všechno splnila. A jinak všem ostatním přeji hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásný blog :)
    1)na fb sleduji jako Barbora Obstová
    2)jsem tu dnes poprvé, projížděla jsem blogy zapojené do Děsivého čtení :) nevím co je GFc :(
    3)jednu dobu se mi pořád zdávalo o tom, že vždycky kdy mě něco naštvalo nebo ohrožovalo nebo tak, tak jsem prostě skočila a vyskočila jsem třeba do výšky stromů a tak si tak skákala pryč, zvláštní, ale opakovalo se :)
    4)děkuji, že se mohu zúčastnit, jsem v téhle oblastí nová :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento blog jsem objevila nedávno (samozřejmě při hledání dalších úžasných knížek, protože knihovnu mám sice nacpanou k prasknutí, ale zase nemám co číst). Tenhle blog mě okamžitě zaujal, takže první podmínku mám splněnou a druhou též...

    Teď ke snu: Většinou v noci spím jako dřevo, ale když už se mi něco zdá, tak to stojí za to... Poslední sen se odehrával za doby kdy ještě žili rytíři, já jsem jezdila na koni v brnění s mečem v ruce (vlasy jsem měla delší a koníka vznešenějšího). Bojovala jsem se zlodějíčky a peníze dávala chudým (něco mezi Johankou z Arku a Robinem Hoodem). Byla jsem hrdinka každým coulem, k mému zklamání jsem se ale vzbudila dřív než se mohl objevit vysněný princ...

    A můj mailík lucie.dupalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Snad tě sleduju, poslední dobou mi to špatně ukazuje.

    Mě se poslední dobou zdá, že sem v lese a že utíkám před upírem, jenže ten upír mi nějak ovládá mysl, takže běhám pořád dokola. Pak to vždycky vzdám, zastavim se a ten upír je přede mnou. Začne mě líbat, já začnu plakat a on se tak vyděsí, že utíká pryč.

    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. 1) Na FB sleduju, ale nechce se mi sem psát mé pravé jméno, takže hledej iniciály KH a růžového králíčka. :)

    2) Sleduju pod jménem Kacennnka.

    3) S mými sny je to složité. Jeden čas jsem mívala každou noc sny, kdy jsem něco jedla (perník, třešně...), v době, kdy jsem četla Hunger games mě pořád někdo honil po lese apod... Po tom, co se v Praze odjel závod mistrovství ČR v BMX ve streetu, kde jsem byla, se mi asi 14 dní každou noc zdálo o tom, jak se Ondráš Šléz vždy přizabil (zvláštní, že každou noc měl zlomeného něco jiného) při finále... Dnes se mi ale zase, po dlouhé době, zdálo o "masakru" na naší škole, kde všichni běhali s noži a zabíjeli toho, koho viděli. Nechápu, že zrovna já jsem byla tou hodnou, která se snažila pomoct utéct co nejvíce lidem... Ale i tak jsem nakonec skončila s kudlou v zádech (a to doslova). A pamatuju si, naprosto doslovně, že než jsem se probudila, jsem v tom snu říkala: "Jak je snadné někoho zabít. Jedna správná rána a leží ti u nohou. A ani ti nedojde, co jsi udělal."

    x.katie.x@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Pro mě sou vždy nejzajímavější ty sny ve kterých se objevím na místě kde jsem v životě nebyla. Ale vím že je znám, cítím ten pocit že se tam něco stalo. Většinou si je dokážu vybavit i po probuzení. Ale ani za boha nedokážu říct jak mě to napadlo. Vždycky přemýšlím, jestli jsou to třeba nějaké pozůstatky z minulého života. Třeba se na té krajině stalo něco, co mému minulému já doslova změnilo život.

    lauidless@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju jak na FB, tak na GFC..

    Sen.. no.. poslední dobou se nestačím divit, co všechno se mi zdá, ale můžu říct, že to není nic pěkného... občas se probudím a bojím se sama v pokoji :D... Ale takový ten nejděsivější byl, když jsem nožem ubodala svoji sestru... no to bylo fakt něco strašného... ale nejhorší na tom je, že chtěla zabít i ona mě a jelikož jsem se bála smrti, tak jsem jí zabila první.. když jsem se z toho hrůzou vzbudila, tak jsem začala bulet a byla jsem z toho celý den v háji... Tohle už fakt nikdy jako!!

    Mail: obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj :)
    takžééééééé GFC: kexinka; FB: Kristýna Hoffmannová
    a ten sen: je to asi tak 14 dní zpátky, zrovna jsem byla nemocná a tak sem měla spoustu času na čtení a zrovna jsem četla Vampýrskou akademii :) a jak jsem četla celý dny a noci, tak to na mě asi zanechalo následky, protože když už se mi podařilo usnout, tak se mi samozřejmě zdálo o tom, o čem jsem četla. Takže jsem byla s Rose na Sibiři a hledala Dimitrije. To bylo ještě tak nějak normální, ale taky jsem spolu s Rose zabíjela strigoje a pokaždý, když jsme na nějakýho narazili, tak sem se trochu probrala a v polospánku jsem si vážně myslela, že po mě fakt strigojové jdou a chtějí mě zabít a já někde ztratila stříbrnej kůl :D no prostě už mi z těch knížek začíná solidně hrabat :D

    OdpovědětVymazat