Měsíční chvástačka (Září)


 Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 


  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek

Tento měsíc se u mně nesl ve jménu levných knih. Zjistila jsem, že tam občas najdu poklady a navíc ty ceny! Jedním slovem paráda. Také jsem se výrazně omezila v recenzních výtiscích. Už nemám tolik času jako o prázdninách, takže by ze mně byla nakladatelství na nervy. :D Tento měsíc jsem si pořídila:


Tajuplné město - Patrice Chaplin
Guernica - Dave Boling
Pop princezna -Rachel Cohn
GG trojčata - Cecily von Ziegesar
Jak hovořit s vdovcem - Jonathan Tropper
Silk - Alessandra Baricco
Upíří deníky: Zajetí - L. J. Smith (recenzní výtisk)
Prokletý maturiťák - Meg Cabot, S. Meyer, ....

Sice to nejsou všechno nějaké nejnovější novinky, ale nějak mi to nevadí. Na tajuplné město a Guernicu se už dlouhou dobu těším. V levných knihách jsem si oblíbila anglické oddělení. Původně jsem si chtěla koupit knihu od své oblíbené Cecelie Ahern, ale tu tam dnes neměli, tak jsem čapla knihu silk, které má vážně krásnou obálku. Jediné upíří deníky jsou na recenzi. 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Jsem zvědavá, co si budeš myslet o Prokletém maturiťáku... Velmi váhám, jestli si ho koupit, kvůli té obálce

    OdpovědětVymazat
  2. Ach Ježiš, moje meme,na ktoré som už asi 5 mesiacov nemala čas :D No nič, snáď nabudúce :) Inak, Silk vyzerá úžasne!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem hrozně zvědavá až přečteš Prokletý maturiťák! :)) až budeš mít recenzi, hned jí sem tlač! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Prokletý maturiťák je dobrá kniha. :)

    OdpovědětVymazat