Nový český knižní web už brzo!


V zahraničí (a poslední dobou i u nás) jsou knižní weby jako např. goodreads.com poslední dobou velice populární a mezi čtenáři oblíbené. Tady u nás v Česku, ale není pořádný web s takovýmto zaměřením a oblíbeností jako GR. Až do teď. V tuto chvíli vzniká nový český web zaměřený na knihy, který, a teď cituji, bude obsahovat databázi v Čechách vydaných knih. Uživatelé u nás naleznou informace o literárních dílech, budou moci hodnotit, vkládat komentáře, diskutovat spolu či si vytvářet seznamy knih, které již četli, čtou nebo se teprve číst chystají. 

Jak jsem se již zmiňovala, web je ještě ve fázi vývoje, ale co nevidět bude otevřen Vám všem. Osobně jsem zvědavá, jak se to celé povede a jestli si u nás získala stejnou popularitu jako goodreads. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Páni, tak na to jsem teda zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ok ok,ruku na srdce, na GR to prostě nemá! ;) Ale i tak jsem hrozně ráda, že něco takového někoho vůbec napadlo, v Čechách je velmi málo čtenářů a každý krok, každá možnost, každý nápad, jak tuto komunitu rozšářit, stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak to jsem taky zvědavá. Doufám, že to nezkazí a bude to stát za to. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uděláme vše pro to, aby se Vám stránky líbily aspoň tak, jako Goodreads. Do začátku můžeme slíbit všechny knížky co u nás vyšly za poslední tři století :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zvědavá! :) Ale goodreads je prostě goodreads.. :)) Ale z českých webů o knihách je podle mně fajn i databazeknih.cz :) tam jdu, když hledám info o českých knihách.. :)) Uvidíme, uvidíme!:)

    OdpovědětVymazat
  6. POdobne už vznikol Bookfan ... ale goodreads si svoje monopolné postavenie nepochybne zachová aj na ďalej ...

    OdpovědětVymazat
  7. já znám a navštěvuji cbdb.cz ... ale ráda uvítám něco ehm... lepšího :D hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem teda hodně zvědavá :) snad to nějak nepokazí :D

    OdpovědětVymazat