Výsledek šesté ankety

Naprosto jsem zapomněla na anketu, která skončila už asi před dvěma měsíci. Tak aby se neřeklo, tady je vyhodnocení. Ptala jsem se Vám na otázku: Jaký je Váš oblíbený typ knihy

1. místo - Paperback & Hardback - oba po 21 hlasech (44%)
2. místo - Ebook - 4 hlasy (8%)
3. místo - Audio kniha - 1 hlas (2%)

Já osobně mám nejraději paperbacky. Je sice pravda, že jsou měkčí a tím pádem náchylnější k lámání a ohýbání, ale mně se jednoduše paperback čte lépe. Když čtu hardback, tak mi nakonec vždycky praskne - například mrazení. To je po celém hřbetě popraskané a slepované izolepou. Samozřejmě neříkám, že je hardback nějak špatný, ale prostě upřednosťnuji paperback. 

A je tu také nová anketní otázka. Věřte mi, že začíná být docela těžké nějakou otázku vymyslet. :D

Jak dlouho Vám průměrně dlouho trvá přečíst knihu řekněme o 300 stránkách?
  • 1 den
  • 2 dny 
  • 3 dny
  • 4 dny
  • 5 dní
  • Jeden týden
  • 3 týdny 
  • Měsíc
  • Více?


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Já sice preferuju hardbacky, protože se mi z nich líp čte, ale když si čtu třeba večer v posteli, je lepší paperback, protože je lehčí. :D Například lituju, že zrovna Starcrossed nemám v paperbacku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vyloženě vyhledávám paperbacky :)))

    OdpovědětVymazat
  3. JInak s tou novou anketou... :D to je těžké... když mě ta kniha nebaví tak i několik týdnů... když je kniha skvělá, tak dám i 150 stránek za den.. no, tak dobře, dám v průměru 3 dny :)))

    OdpovědětVymazat
  4. To je rôzne, v závislosti od toho, či ma tá kniha baví, alebo nie, či je to náročné alebo ľahšie čítanie... hlasovala som za 4 dni ako za taký priemer - v prípade Twilightu to boli asi dva dni, pričom som začala čítať večer, ale otca Goriota už čítam dlhšie nie z dôvodu, že by ma to nebavilo, no proste sa to nedá odbaviť tak rýchlo :)

    OdpovědětVymazat