Dream Giveaway results

Sice jsem Vám slíbila výsledky až odpoledne, ale nebudu Vás tak dlouho nechávat čekat. Z celkových 17 účastníků giveaway o tři výtisky knihy Lovkyně snů jsem pomocí Winners Generator, který jsou před nějakou dobou získala od VeEee, vylosovala celkem tři výherce a těmi jsou: 

Lumos. 



Gratuluji a prosím zároveň slečny vyherkyně, aby do 48 hodin odpověděli na výherní email. Pokud tak neučiní, bude vybrán jiný výherce. 

xoxo Katerina

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Jééé, mám šílenou radost ;). Už jsem ti odpovídala ;). Díííky

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nesmírně obrovskou radost! Těším se, až mi knížka dorazí domů. :D :)) Moc děkuji a gratuluji i ostatním výherkyním. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám strašnou radost, děkuju!
    Na email jsem odpověděla :)

    OdpovědětVymazat