Inspiration #20

Meme by Nikki Finn 
Já se už strašně těším na tu pravou zimu! Tím myslím kupu bílého sněhu, který se jen tak hned nerozteče na tu černou břečku, na to, až budu moci nosit obrovské huňaté šály a na to, až budou u Starbucks zase dávat ty úžasný vánoční kelímky. :)



Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Taky se těším na sníh... jen si říkám, jestli letos vůbec přijde, pořád je tak teplo a Vánoce skoro za rohem, to není fér! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teplo? :D Mám neustálý pocit, že tam umrznu ! :D
    Já si vždycky říkám, že když už má být zima, tak ať alespoň sněží.

    OdpovědětVymazat
  3. Také se těším i když nerada mrznu. Nejkrásnější je se koukat na zimu přes okno. =D Jinak jsou to nádherné obrázky.
    Ps: Chtěla jsem se jenom zeptat, víš, jak jsem vyhrála tu soutěž o Procitnutí (Kerol) tak jestli si knihy už odesílala. Pokud ne nevadí, já jenom abych věděla, že se nikde nezatoulala, protože mě knížka ještě nedošla, tak jestli se mám strachovat, že jí na poště ztratily. =D Dík

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem vyhrála knížku a sem už připravená je jít seřvat na poštu, jestli se ztratila!
    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Lumos: taky ti ještě nepřišla? pokud ne tak je to třeba dobré znamení, že ještě přijde! nakonec v tom nejsem alespoň sama! Ale pokud se ztratily tak jdu někam plakat! Tolik si jí chci přečíst, tak strašně moc jí chci mít ve své knihovničce! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Lumos & Houp: Vysvětlení situace s knihami máte na emailu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám ráda zimu, ale miluju Vánoce. Miluju čaje, perníkové latté ze Starbucksu, skořicový trdelník, šaty, rukavice, klapky na uši, kabátky, huňaté svetry, páru od úst, stromečky, cukroví, vánoční shon v obchodech a bramborový salát s kuřecím řízkem. A hlavně pohádky v televizi a nesmrtelnou klasiku: Láska nebeská. ♥ Těším se na Vánoce. Netěším se na zimu. Po Vánocích bych dala zase jaro.

    OdpovědětVymazat
  8. I love Starbucks. One of my favorite things about winter. New follower. Like your header very much. Great photos. Come visit me as well.

    Grace
    Livre De Amour-Books of Love Blog

    OdpovědětVymazat