Měsíční chvástačka (Říjen)

Úžasné meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 


  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek


Takže dlouho mi to trvalo, ale nakonec tu je říjnová chvástačka. Za říjen se mi doma nashromáždilo 9 knih. Je to poměrně málo, ale vzhledem, že se školou nemám na čtení a kupování tolik času jako dřív, to je docela pěkné číslo.

KOUPILA JSEM 
Spojení krve od Nicky Perry
Toulky světem bájí od Josef Cincibus & Jiří Hromádko
Alchymistova dcera od Katharine McMahon
Srdce v sázce od Alyxadra Harvey (recenze)


VYHRÁLA JSEM
Nick a Norah: Až do ochraptění od Rachel Cohn & David Levithan (recenze)
Za knihu děkuji nakladatelství CooBoo!


DOSTALA JSEM K RECENZI
Krásní mrtví: Arizona od Eden Maguire
Za tyto tři knihy děkuji nakladatelství Fragment!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Pěkné knížečky...! ;) Nad Srdcem v sázce uvažuju už docela dlouho a pořád se tak nějak nemůžu rozhodnout, jestli koupit nebo ne :)
    Hmm... Alchymistova dcera vypadá opravdu zajímavě...;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pekná nádielka :) srdce v sázce je velmi dobrá kniha :)

    OdpovědětVymazat