Projekt Novoroční Knihovzetí


Vím, že se poslední dobou objevují nové a nové projekty, ale i tak jsem se rozhodla jeden také vytvořit. Jmenuje se Novoroční knihovzetí a bude spočívat v tom, že si stanovíte seznam 5, 10, 15, 20... až 50 knih, které si opravdu toužíte příští rok zakoupit. Ten následovně přednastavíte tak, aby se na Vašem blogu zobrazil přesně 1.1.2012 v 0:00 a během následujícího roku si budete zakoupené knihy ze svého seznamu odškrtávat. Nejde o nijak originální nápad, ale zalíbilo se mi to v souvislosti s novým rokem a s tím spojenými předsevzetími. Myslím, že to není časově náročný projekt, chvilku Vám potrvá jen sepsání seznamu knih. 

Snad se někomu tento nápad zalíbí a připojíte se. Stačí se zapsat do linkovače pod tímto článkem.


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

19 komentářů:

  1. Jenom tam máš blbě datum (nebo se mi to zdá)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Opraveno, jsem se překlikla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ježíš ale můj seznam má tak knih padesát :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem sesmolila a uveřejnila článek s projekty, kterých se zúčastním. Teď abych ho doplnila o tvůj :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Přidat se, nepřidat se... ? Kruci, měla bych za svojí pevnou vůli dostat pěstí. :D Už jenom vymyslet, kdy budu stíhat dát ty projekty dohromady. :D

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, ale vybrat z té hromady knih, které si chci pořídit, maximálně 20 bude opravdu hodně těžké. :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak to bude velmi jednoduché spísať ten zoznam :) maximálna hranica je dvadsat? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už to mám v DOC asi měsíc, ale na blog si to přidám určitě... :P Jen musím přidat obrázky, přednastavit datum... :D Každopádně skvělý nápad. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. A co se stane, když si je pak nekoupím? Bude trest smrti? :D Jinak super nápad :) Zítra se do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bastera: No samozřejmě, za každou nekoupenou knihu ti uříznu jeden prst .... :D Je fakt jedno, že si za ten rok nekoupíš nebo jinak nezískáš všechny. Jde jen o to aby sis udělala přehled několika knih, o které nejvíce stojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad... Já už jsem zapojená do něčeho podobného a myslím, že nikomu nevadí, že těch projektů je tolik.. O to lepší to je. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Může těch knih být víc než dvacet? Protože jsem o tom dnes tak trochu přemýšlela a asi se do té dvacítky nevejdu. =D

    OdpovědětVymazat
  13. Ywyk: Ano, koukám, že pro více lidí je 20 málo (nedivím se), takže půjdu limit zvýšit. :)

    OdpovědětVymazat
  14. No jdu na to :) teď jen sepsat seznam, ale co, nějakých 18 jsem si napsala k vánocům, tak to jen krapet rozšířím a zredukuji to, co bude pod stromečkem. ... jen doufám, že před státnicema bude čas číst něco jiného než skripta :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je super, do těch padesáti se vlezu. =D

    OdpovědětVymazat
  16. Super nápad, jdu sepisovat seznam. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo já to prošvihla, můžu se zapojit, i když už je to po termínu? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hm... Myslíš Kath, že se mohu zapojit i po termínu? :)

    OdpovědětVymazat