Vánoční řetězovka - 1. část

Za tímto projektem stojí Sue

1. Co máš na vánocích nejraději?
Na vánocích mám nejraději tu jinou atmosféru, kterou bohužel pár posledních vánoc nepociťuji. Alespoň jednou bych si přála zažít pořádné vánoce, bez žádných hádek a cestování po celé Praze, prostě vánoce plné klidu, vánoční nálady a dobrého cukroví. Dále mám asi jako každý člověk na vánocích ráda dárky. :) 

2. Jaké zvyky v rodině máš?
Mým a mamčiným zvykem posledních let je to, že se každé dopoledne na štědrý den sbalíme a jedeme k babičce, kde trčíme celé odpoledne, sníme večeři a honem pospícháme na poslední tramvaj. Já tohle upřímně nesnáším, protože bych chtěla trávit vánoce doma, tam kde se trávit mají, takže, možná to bude znít blbě, ale letos budu "nemocná" (stráááášně nemocná) a budeme doma.

3. Do kdy si věřila na Ježíška?
Tak tohle nedokážu přesně říct, asi nějak do svých pěti let, jelikož mi v pozdějších letech docházelo, že žádný Ježíšek neexistuje jen díky tomu, že mě mamka  poslala do vedlejšího pokoje a slyšela jak mezitím vyndavá dárky ze skříně. 

4. Jaké dárečky nejraději dostáváš?
U nás v rodině je zvykem, že mi mamka, babičky, tety, ... dávají peníze, abych si sama něco koupila, protože kdyby měli vybrat něco oni, tak by to bylo tragédie. Já vím, že někdo tohle třeba odsuzuje, ale podle mně je to nejlepší způsob, protože si raději koupím to co přesně chci, než abych dostala něco, co někomu dám nebo to strčím do skříně. 

5. Jaký je tvůj nejoblíbenější dáreček z dětství?
Téda, to netuším, ale měla jsem moc ráda hračky (asi jako každé dítě) a naopak jsem nesnášela oblečení. Pamatuji se, že jsem milovala panenky Barbie, takže asi ty. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Penízky jsou fajn. Ale třeba u rodičů mi to vadí, protože tím mě vlastně chtějí mít jenom z krku, protože se jim nechce nic vymýšlet. :(
    Ano, oblečení je hrozné a úplně nejhorší jsou ponožky!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rodinné návštěvy nesnáším, natož tak na vánoce. Co takhle mamce říct, jak to cítíš... že bys ty letošní Vánoce chtěla být v klidu doma s ní a ne někam cestovat... :((( A rozhodně neodsuzuji peníze k vánocům. Já bych byla stokrát radši,. Pak bych ssi koupila co bych chtěla. POsledni dobou to nastesti u nas funguje a letos napr. i ja brachovi budu davat penizky do obalky :)))
    A taky jsem nesnšela oblečení k vánocům :D jednou mi muj bývalý manžel koupil k vánocům vysavač. Nesnášela jsem ho za to :D :D :D to je jako by mi někdo koupil jar, kýbl a hadr. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki Finn: Mamka ví, že nikam jezdit nechci. Ona taky nechce, jenže pak by byly s babičkou problémy, takže jí nemůžeme říct, že se nám nechce. :D

    OdpovědětVymazat