Blogové stromečky


Tuto zajímavou akcičku má na svědomí Stormy a mně to nedalo a musela jsem se přidat taky.

Když jsem byla malá mívali jsme umělý stromek, jenže pak mě to už omrzelo a umínila jsem si, že musíme mít strom živý. Asi dvakrát mamka koupila, klasický velký stromek, jenže jí unavovalo ho tahat autobusem domu, protože byl strašně těžký. Loni ale objevila krásu malého stromku v květináči. Sice mi to chvíli trvalo, než jsem se smířila, že velký stromek už prostě nebude, ale teď jsem vlastně ráda, protože se tento typ stromečků v květináči opravdu vyplatí - můžete ho mít dlouho, protože je možné ho zalévat (ten nás máme od posledního týdne v listopadu), po vánocích ho můžete zasadit na zahradu a za rok ho zase použít. 

U nás je taková tradice (posledních 5 let) - každý rok máme jiný styl výzdoby stromečků. Já opravdu nejsem fanda toho,  když se na strom navěsí naprosto všechny ozdoby různých barev, velikostí a stáří. To mi připadá taková laciné a nevkusné. Předloni jsme měli stříbrný strom, loni růžový (dalo mi docela práci k tomu přemluvit mamku) a letos oranžovo-hnědý (až na hvězdu na špičce). Na ten letošní jsem obzvláště pyšná, protože je prostě kouzelný. Co říkáte Vy?


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Jů, takovej prcek :). U nás máme umělý a většinou byl zlato-červený, letos poprvé máme fialovo stříbrný a je to fakt paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelo vyzerá i keď mi je trošku ľúto, že som nemala možnosť vidieť ten ružový :D Taký som totiž ešte ani nevidela :) Som zvedavá, ako bude vyzerať o rok ;D

    OdpovědětVymazat