Tipy na čtení 2012

V příštím roce, který už skoro klepe na dveře, se dočkáme mnoha nových a ještě novějších knižních sérii. Kdybych sem dala všechny, tak by mi to snad blogspot, co se týče velikosti článku, neschválil, takže jsem vybrala několik knih, které mi připadají nejzajímavější. Třeba i Vás nějaké zaujmou. 

Incarnate (Newsoul, #1) Everneath (Everneath, #1) Fated (Soul Seekers, #1) Born Wicked (The Cahill Witch... Article 5 (Article 5, #1) Bewitching Slide
The False Prince (The Ascendan... Of Poseidon Hemlock Pure (Pure, #1) Tempest (Tempest #1) The Fine Art of Truth or Dare Fracture
Halflings (Halflings, #1) The Selection (The Selection,... Illuminate Masque of the Red Death Sweet Evil Honalee (Witches of Honalee, #... Touching the Surface
 Undeadly (The Reaper Diaries,... Dark Companion False MemoryBittersweet Lovetorn Irises The Book of Blood and Shadow
 Dust Girl (The American Fairy... Unraveling Without Mercy (Mystic Wolves,... Shadow & Bone (The Grisha, #1) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Píše se tipy, ale nebudu šťourat. Pár jich vypadá vážně zajímavě, všechny peníze za brigády asi padnou na knížky, zase :D

    OdpovědětVymazat
  2. určitě mám 8 z nich už v To-Read složce ... :D hodně se těším na Fracture, ten myslím vychází už v lednu ♥

    OdpovědětVymazat
  3. C.ind.ere.lla: No jo, děkuju! Já to psala včera večer, kdy mi mozek už moc nefungoval. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají skvostně :) tak ty bych brala, a to jsou knihy co vyjdou i u nás? Asi ne, co? Škoda :) :/

    OdpovědětVymazat