Vánoční dárek získávají

Přeji Vám krásný štědrý den. Doufám, že si tento krásný den užíváte, přejídáte se cukrovím a těšíte se na dárečky. Právě teď v 6 hodin odpoledne, Vám přináším lehce předčasný dáreček. Ano, myslíte dobře, pokud přemýšlíte o vánočním hopu. Ten včera úderem půlnocí skončil s konečným počtem zúčastněných 86. Jsem ráda, že se Vám moje soutěž líbila a že jste se v tak hojném počtu zúčastnili. Nebudu déle prodlužovat svojí řeč a prozradím Vám dva šťastné výherkyně. 

Vítězem balíčku č. 1, tedy Sexu ve městě od Candace Bushnellové a podepsané Odražené střely od Sandry Brown je ........ číslo 61 - Elizz

Vítězem balíčku č. 2, tedy knih My love lies bleeding od Alyxandry Harvey a Wings od Aprilynne Pike je číslo .... 86 - Storm 

Slečnám výherkyním velice gratuluji a již teď jim odesílám výherní emaily a Vám všem ostatním přeji krásné vánoce. -Kath


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Já jsem vyhrála! Páni, páni, páni!!! =DD Ještě nikdy jsem žádnou giweaway nevyhrála, takže je to dvojnásobné potěšení...

    OdpovědětVymazat
  2. ↑ Ještě by to chtělo umět pořádně napsat ,,giveaway".

    OdpovědětVymazat