Vánoční řetězovka - 2. část

Za tímto projektem stojí Sue


6. Patří podle tebe sníh k vánocům nebo jsou i vánoce bez něj?
Myslím si, že pokud na vánoce sněží, vytváří to to pravou vánoční atmosféru, která k ním prostě neodmyslitelně patří. Například letos pevně doufám, že se ještě rozesněží, protože, jestli bude celý prosinec to, co teď všichni vidíme z okna, nebude to to pravé ořechové. Takže pro mě jednoznačně ano, sníh k vánocům patří. 

7. Vaříte na vánoce tradiční jídla?
Nevaříme to úplně klasické jídlo - tedy kapra, protože ho nikdo u nás nejíme, takže máme každé vánoce kuřecí řízek s bramborovou kaší nebo salátem a pak ještě lososa s brambory. Já jsem na to od malička zvyklá, takže to jsou pro mně naprosto tradiční jídla. :)

8. Jaké dárečky nejraději dáváš?
Já nemám ráda nakupování dárků, jelikož nikdy nevím, co komu koupit. Mamce většinou kupuji kosmetiku nebo třeba kabelku, peněženku, prostě něco, co ocení a co má ráda. Na dárek babičce se skládáme a kupujeme něco užitečného například loni to bylo nové rádio, předloni velký multifunkční mixer. V neposlední řadě tu jsou mí přátelé. To je pro mně to nejtěžší! Upřímně. Nikdy nevím, co mám koupit. Nejvíce ale nesnáším takové ty porcelánové kočičky či co, přívěsky na klíče nebo levnou, nekvalitní bižuterii. A to mám bižu rada. Například letos kupuji kamarádkám právě kvalitní bižuterii, a to nádherné prstýnky (teď doufám, že to nikdo, koho znám, tohle nečte). 

9. Jaká je tvá nejoblíbenější vánoční pohádka?
Krom animovaných pohádek mám moc ráda Mrazíka, to je asi moje nejoblíbenější vánoční pohádka. Dale mám vážně moc ráda různé vánoční komedie a romantické filmy.

10. Jaké je tvá nejoblíbenější vánoční skladba?
Pro někoho bude teď za podivína, ale nemám ráda české koledy, zato miluji vánoční písničky v angličtině. Moc se mi líbí Oh holy night a pak třeba Last christimas nebo My only wish. I just love it! :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Já už jsem na Mrazíka alergická za těch 21 let co ho dávají buď 30 nebo 31.12 :D My only wish neznám, zítra se na ní podívám :)

    OdpovědětVymazat