Vánoční řetězovka - 3. část

Za tímto projektem stojí Sue

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Vánoční? Huh, já jsem ještě žádnou ryze vánoční nečetla.

12. Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo?
Jednoznačně cukroví a kuřecí řízek s bramborovým salátem.

13. Co pro tebe znamenají vánoce?
Chvíle klidu, dobré atmosféry, také dobrého jídla a dárečků. 

14. Dostala jsi někdy dáreček, který se ti nelíbil?
Ano a několikrát, ale nikdy bych to člověku do očí neřekla, protože vždyť ten člověk určitě dlouho přemýšlel, co koupit a určitě to myslel dobře a já jsem ráda za to, že se mi ten človíček vůbec rozhodl něco k vánocům dát. 

15. Co si představuješ pod duchem vánoc?
Ehm? Duch vánoc? No asi to, co jsem jsem zmínila v otázce číslo 13. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat