Výsledek osmé ankety

Pěkné středeční odpoledně přeji, mám tu opět výsledky ankety! Poslední otázkou bylo: Začíná u Vás čtení knihy tím, že si přečtete poslední větu nebo odstavec? Já se přiznám, že tohle občas dělám. Většinou, když je kniha moc dlouhá a už se chci něco dozvědět. Párkrát se mi stalo, že jsem toho následovně litovala, jelikož jsem se dozvěděla něco, co velmi ovlivnilo můj následující pohled na knihu. Například jsem vděčná, že mě toto nenapadlo udělat u pokrevních pout, to bych se na sebe vážně naštvalo. A jak dopadla anketa? 

Někdy - 49% (43 hlasů)
Ne - 20% (18 hlasů)
Ano 17% (15 hlasůú
Nikdy bych to neudělala - 12% (11 hlasů) 

Nová otázka zní: S kterou knižní postavou by jste rádi chodily v reálném životě? 
Damon Salvatore (TVD)
Archer Cross (Hex Hall)
Alex (Perfect Chemistry)
Dimitri Belikov (VA)
Gale (HG)
Matt (OŽ)
Daniel (Fallen)
Jesse (Mediátor)

(Je těžké vybrat jen pár postav, proto doufám, že si v mém výběru vyberete.)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Jesse! Jesse! A jedině Jesse! I když jak tak přemýšlím, chodit bych s ním nemohla, protože by mě asi nechtěl, teda určitě a kdyby jo, tak bych umřela blahem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tak to je těžké... všechny mám ráda! Tak ale asi Dimitri Belikov :)

    OdpovědětVymazat
  3. No já myslím, že výherce té nové ankety je podle mě už teď jistý. :D Protože Dimitrij vždycky všechny totálně rozsekal :D I když já bych teda osobně asi s ním nechtěla být.. mám radši Christiana (a né, není to jenom kvůli tomu, že tak se jmenuje i můj skutečný přítel :D) Kdybych si ale měla vybrat ze všech knižních postav nějakého toho mého vyvoleného? Asi Patch ze Zavrženého :) Ale když už je tu ta anketa, tak hlasovat budu a podržím Hurikána :) (i když kdybych se měla rozhodovat mezi ním a Peetou? jó, to už by bylo těžší :D)

    OdpovědětVymazat